شناسهٔ خبر: 109611 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جام جهانی والیبال/ ایران ست دوم را هم واگذار کرد

والیبال ایران و لهستان تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در جام جهانی والیبال از ساعت ۱۴:۱۰ به مصاف روسیه رفته است.

به گزارش «نماینده»، اسلوبودان کواچ برای پنجمین بازی ایران در جام جهانی والیبال از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، عادل غلامی، محمد موسوی، مجتبی میرزاجان‌پور، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی (لیبرو) مقابل روسیه استفاده کرد.   ۳ امتیاز نخست بازی به سود ایران رقم خورد و دو تیم در امتیاز ۸ بر ۵ برای نخستین وقت استراحت فنی نزد مربیان خود رفتند.

نقطه قوت تیم روسیه مثل بازی‌های گذشته، حضور دیمیتری موزرسکی در پست قطر پاسور بود.

برتری جزئی ایران در حمله و دفاع روی تور باعث شد تا دومین وقت استراحت فنی در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران رقم بخورد.

در ادامه سرویس‌های موزرسکی نتیجه بازی را در امتیاز ۱۸ مساوی کرد و کواچ، شاگردانش را برای ایجاد وقفه در بازی بیرون کشید و در خواست وقت استراحت کرد.

سرویس‌های موزرسکی تا امتیاز ۲۲ برای روسیه ادامه داشت تا اینکه اسپک میرزاجان‌پور، سرویس را عوض و روند امتیازگیری روسیه را متوقف کرد. با این وجود نتیجه ست نخست با حساب ۲۶ بر ۲۴ به سود روسیه ثبت شد.

تیم ایران در این ست ۱۷ امتیاز از حمله به دست آورد و ۱۰ امتیاز به خاطر اشتباهاتش به روسیه داد.

در ست دوم مشخص بود که بازیکنان روسیه به شناخت کاملی از بازیکنان ایران رسیده‌اند و تمام راه‌های نفوذ آنها را بستند. روس‌ها همچنین با زدن سرویس‌های قدرتی و هدفدار، ساختار حمله تیم ایران را دچار مشکل کردند. فریادها و تعویض‌های کواچ هم در این ست مانع از شکست ۲۵ بر ۱۸ ایران نشد.

تیم ایران اگرچه در حمله، آمار بهتری داشت اما تا پایان ست دوم ۲۰ امتیاز از اشتباهاتش به حریف واگذار کرد. روس‌ها در مقابل ۹ اشتباه منجر به امتیاز انجام دادند.

نظر شما