شناسهٔ خبر: 109600 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جام جهانی والیبال/روسیه ست اول را از ایران برد

والیبال ایران و لهستان تیم ملی والیبال روسیه ست نخست دیدار مقابل ایران را به سود خود رقم زد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن،  ، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۵ از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا مقابل روسیه، پرافتخارترین تیم این مسابقات قرار گرفت.

کواچ برای شروع مسابقه معروف، عبادی پور، موسوی، غلامی، مرندی، میرزاجانپور و غفور را انتخاب کرد.

تماشاگران ایرانی بیشتری نسبت به بازی های گذشته ایران در سالن حضور دارند؛ آنها با در دست داشتن پرچم ایران از ملی پوشان کشورمان حمایت می کنند. تماشاگران ایرانی با شعار "ایرانی با غیرت" از ملی پوشان حمایت می کنند.

ایران مسابقه را با سرویس های خوب میلاد عبادی پور آغاز کرد و در ادامه ملی پوشان توانستند روند خوب خود را ادامه دهند تا در امتیاز ۸ بر ۵ به سود ایران، هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما در ادامه روس ها در امتیاز ۹ با ایران مساوی شدند.

کواچ بارها در ست اول این مسابقه در خصوص صحنه های مختلف با کادر فنی و بازیکنان نمیکت نشین صحبت کرد.

در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران، هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند؛ امتیاز شانزدهم برای ایران با حمله امیر غفور کسب شد. در ادامه سرویس های بی نقص موزرسکی کمی برای ایران مشکل ایجاد کرد تا اینکه کواچ در امتیاز ۲۱ بر ۱۸ مجبور به درخواست وقت استراحت شد.

روسیه ۲۲-۱۸ پیش افتاد اما بعد از وقت استراحت، ایران فاصله را به یک امتیاز کاهش داد و در امتیاز ۲۴ نیز به حریف رسید اما در نهایت ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود روسیه خاتمه پیدا کرد.

نظر شما