شناسهٔ خبر: 109420 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عضو پایداری مطرح کرد؛

وحشت اصلاح طلبان از وحدت اصولگرایان

نشست سه جانبه عضو جبهه پایداری درباره طرح مباحث اختلاف افکنانه میان اصول‌گرایان از سوی اصلاح‌طلبان، تأکید کرد: طرح مباحث اختلاف افکنانه میان اصول‌گرایان در رسانه‌های اصلاح‌طلب نشان می‌دهد که وحدت اصول‌گراها اثر داشته که آنها وحشت کرده‌اند و اگر این وحدت بی‌اثر بود، آنها به این میزان علیه آن تبلیغات نمی‌کردند.

به گزارش «نماینده» مجید متقی‌فر عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با اشاره به تحرکات اختلاف افکنانه میان اصول‌گرایان از سوی برخی رسانه‌ها، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد برخی شیطنت‌ها و طرح موضوعاتی مانند اختلاف‌افکن بودن پایداری، مؤتلفه و ایثارگران از سوی برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب بوده‌ایم که می‌توان گفت این تحرکات نشان از اثرگذاری جلسات این سه تشکل بوده است.

وی ادامه داد: سه تشکل پایداری، ایثارگران و مؤتلفه عمیقاً بر این باورند که اگر زیر نظر فقهای عادل که به گفتمان رهبری نزدیک هستند، قرار بگیرند، وحدت آنها سبقه دینی خواهد داشت و اعتمادسازی بیشتری نسبت به جریان اصول‌گرایی در بدنه جامعه شکل می‌گیرد.

عضو جبهه پایداری با تأکید براینکه جمع‌بندی سه تشکل مؤتلفه، ایثارگران و پایداری اجماع کل جریان اصول‌گرایی است، تصریح کرد: این سه تشکل براین باورند که تمام اصول‌گرایان می‌توانند به این سه جریان بپیوندند، لذا داعیه مدیریت اصول‌گرایان را ندارد.

متقی‌فر افزود: در جلسات سه تشکل مکرراً این موضوع مطرح می‌شود که منافع نظام و انقلاب دارای اهمیت است و با توجه به تهدیدات موجود باید فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را تجمیع کنیم.

عضو جبهه پایداری با اشاره به لزوم وحدت میان اصول‌گرایان ادامه داد: در مقوله وحدت باید با گذشت برخورد کرد نه با عدول از ارزش‌ها، بلکه با عدول از خواسته‌های فردی و حزبی وحدت محقق می‌شود.

متقی‌فر درباره طرح مباحث اختلاف افکنانه میان اصول‌گرایان از سوی اصلاح‌طلبان، تأکید کرد: طرح مباحث اختلاف افکنانه میان اصول‌گرایان در رسانه‌های اصلاح‌طلب نشان می‌دهد که وحدت اصول‌گراها اثر داشته که آنها وحشت کرده‌اند و اگر این وحدت بی‌اثر بود، آنها به این میزان علیه آن تبلیغات نمی‌کردند، پس معلوم است اصلاح‌طلبان از پیشرفت و وحدت اصول‌گرایان ترسیده‌اند.

وی افزود: البته برخی نیروهای خودی ممکن است غافل شوند و تحت تأثیر برخی فضاسازی‌ها و تبلیغات قرار گیرند، اما آنها نیز به مرور زمان روشن می‌شوند.

عضو جبهه پایداری درباره شعار اصلاح‌طلبان مبنی بر ائتلاف با اصول‌گرایان معتدل، یادآور شد: شعار اصلاح‌طلبان این است که در انتخابات پیشرو باید به سراغ اصول‌گرایان معتدل برویم؛ در واقع باید گفت اعتدال لفظ دینی است که متأسفانه رنگ سیاسی به خود گرفته و در حال حاضر بهره‌برداری بدی از صورت می‌گیرد.

متقی‌فر گفت: حتماً اصلاح‌طلبان از اصول‌گرایان معتدل منافعی می‌برند که از آنها حمایت می‌کنند؛ در واقع کسانی که اصلاح‌طلبان از آنها به عنوان اصول‌گرای معتدل یاد می‌کنند، باید از خود ارزیابی داشته باشند و ببینند چه رفتاری کرده‌اند که اصلاح‌طلبان را به طمع انداخته‌اند، حتماً آنها کاری کرده‌اند که اصلاح‌طلبان احساس منفعت کرده‌اند و به سمت آنها متمایل می‌شوند تا آنها را در پازل خود ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اصول‌گرای معتدل، کند و تند نداریم و اصول‌گرایی مفهوم و مصداق واحدی دارد و هر کس اصل نظام، ولایت‌فقیه و امام و رهبری را قبول داشته باشد، اصول‌گرا محسوب می‌شود.

نظر شما