شناسهٔ خبر: 109410 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

مطالبه پیمانکاران در استان کرمان، ۲۴۰ میلیارد تومان است

پورابراهیمی/43 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه پیمانکاران در استان کرمان ۲۴۰ میلیارد تومان است، گفت: عملا ادامه کار برای پیمانکاران کرمانی مقدور نیست .

به گزارش «نماینده» دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای مسکن استان کرمان که با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولین استانی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان تشکیل شد، گفت: پیمانکاران کرمانی هر چه داشتند در مسیر توسعه و بهبود راه های استان هزینه کردند.

وی با بیان اینکه عدم پرداخت مطالبه آنها با قانون رفع موانع تولید مطابقت ندارد، افزود: ماده ۲ قانون رفع موانع تولید تعیین تکلیف و اجرایی شود.

پورابراهیمی با اشاره به بدهی ۲۴۰ میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران کرمانی، اظهار داشت: عملا ادامه کار برای پیمانکاران کرمانی مقدور نیست تا جایی که دولت مالیات کاری را که هنوز پولش را نداده از آنها دریافت می کند.

نماینده مردم کرمان و راور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقفه ایجاد شده بین توقف مسکن مهر و طرح مسکن اجتماعی، گفت: دو سال است که بین مسکن مهر و طرح پیشنهادی مسکن اجتماعی وقفه‌ای افتاده است ضمن اینکه تا پایان سال گذشه خبر از طرح جدید جهت واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی داده می‌شد و در صورتیکه این طرح تا پایان امسال انجام نشود به دو سال وقفه خواهد رسید .

وی تصریح کرد: جوانانی که به سن ازدواج رسیدند با مشکل مسکن مواجه هستند که باید برای آنها فکر اساسی شود.

 پورابراهیمی همچنین با اشاره به عدم تامین منابع مالی برای مسکن مهر در کرمان و نبود سهم آورده اعضاء، گفت: ابلاغ نهایی پنج میلیون تومان وام برای مسکن مهر هنوز انجام نشده است و اگر تا ۱۰ روز آینده نهایی شود در پروژه مسکن مهر کرمان جهش خوبی ایجاد خواهد شد.

نظر شما