شناسهٔ خبر: 109388 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

پرونده جنجالی ساختمان گاندی گشوده شد

ظاهرا در مورد امضا قراردادها ابهاماتی وجود دارد که چند مدیر سرشناس باید در مورد آن پاسخگو باشند . در ضمن شواهد امر این گونه است که مراحل قانونی برای فروش ساختمان گاندی صورت نگرفته و شنیده های ما حاکی از آن است که ظاهرا تخلف بزرگی صورت گرفته که بزودی سر و صدای زیادی به پا می کند.

به گزارش «نماینده»، پس از دو سال در رابطه با فروش پرونده جنجالی ساختمان گاندی، این پرونده بازگشایی شده است تا جایی که پای مراجع ذی‌صلاح هم به پرونده ساختمان گاندی باز شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که پس از دو سال جنجال بر سر فروش ساختمان کمیته ملی المپیک در خیابان گاندی، مراجع ذی‌صلاح به این پرونده ورود کردند و یکی از مدیران سابق نیز احضار شده است.

ظاهرا در مورد امضا قراردادها ابهاماتی وجود دارد که چند مدیر سرشناس باید در مورد آن پاسخگو باشند. در ضمن شواهد امر این گونه است که مراحل قانونی برای فروش ساختمان گاندی صورت نگرفته و شنیده های ما حاکی از آن است که ظاهرا تخلف بزرگی صورت گرفته که بزودی سر و صدای زیادی به پا می کند... د.

گفتنی ست دوسال پیش در هیاهوی انتخابات کمیته ملی المپیک که کمیته بین المللی المپیک به شدت پیگیر آن بود، محمود خسروی‌وفا، نایب رئیس کمیته ملی المپیک با برگزاری نشست خبری مدعی شد در پرونده فروش ساختمان دوم این کمیته در خیابان گاندی تقلب‌های بزرگی صورت گرفته و این ساختمان زیر قیمت کارشناسی شده به فروش رسیده و حتی به صورت صریح مدعی شد متهمان زیادی در پرونده ساختمان گاندی نقش دارند.

با وجودی که مدت‌ها از مطرح شدن صحبت‌های ضد و نقیض در رابطه با چگونگی فروش ساختمان گاندی، تقلب‌های صورت گرفته مطرح شده تا کنون هیچ حکم مشخص و نهایی در رابطه با پرونده این ساختمان جنجالی اعلام نشده است ولی ظاهرا به تازگی در رابطه با این پرونده مدارک تازه ای به دست آمده که احتمالا مسیر پرونده را به سمت و سوی جدیدی می کشاند.

حال با گذشت دو سال مراجع ذی‌صلاح به این پرونده ورود پیدا کردند و یکی از مدیران سابق این کمیته به خاطر این پرونده احضار شده است و از چهار مدیر سابق این کمیته نیز به عنوان مطلع خواسته شده تا در خصوص این پرونده صحبت کنند و به سوالات مراجع ذی‌صلاح پاسخ دهند.

اکنون باید منتظر ماند و دید پس از دو سال در نهایت رای این پرونده جنجالی چه چیزی خواهد شد و به ابهامات زیادی که در خصوص فروش این ساختمان وجود دارد پاسخ روشنی داده می‌شود یا خیر؟

به هر روی بزودی شاهد خبرهای تازه ای از این پرونده که ظاهرا عده ای در آن ذی نفع بودند خواهیم بود. به هر شکل امیدواریم عدالت از سوی قضات عادل رعایت شود که حتما همین گونه خواهد بود.

نظر شما