شناسهٔ خبر: 109204 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نقوی حسینی:

سؤالات اعضای کمیسیون برجام "مکتوب" برای دولت ارسال می‌شود

سیدحسین نقوی حسینی431 سخنگوی کمیسیون ویژه برجام از جمع‌بندی و ارسال فهرستی از سؤالات اعضای کمیسیون به‌صورت مکتوب برای دولت خبر داد.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی متن جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵، از ارسال فهرستی از سؤالات اعضای کمیسیون برجام به‌صورت مکتوب برای دولت خبر داد و گفت: تاکنون روال به این شکل بود که برخی مسئولان در کمیسیون حضور پیدا می‌کردند و به سؤالات شفاهی نمایندگان و اعضای برجام پاسخ می‌دادند اما فرصت کمیسیون محدود و کم است و زمان نبود تا همه افراد سؤالات خود را شفاهی مطرح کنند.

وی ادامه داد: به این دلیل قرار شد، سؤالات جمع‌بندی و دسته بندی شود و یکجا به‌صورت مکتوب مطرح شود و یکجا هم پاسخ داده شود.

سخنگوی کمیسیون برجام با اشاره به دعوت از برخی متخصصان و دانشمندان هسته‌ای از جمله "محسن فخری‌زاد" برای حضور در کمیسیون برجام گفت:‌ در ادامه جلسات کمیسیون برجام دعوت از متخصصین و صاحب‌نظران انجام می‌شود و متخصصان مختلف را دعوت خواهیم کرد.

نقوی‌حسینی در پاسخ به سؤالی در مورد دعوت از علی لاریجانی برای حضور در جلسه کمیسیون نیز تصریح کرد: با آقای لاریجانی صحبت شده و قرار است جلسه‌ای با وی برگزار شود اما زمان برگزاری این جلسه بعداً اعلام می‌شود.

نظر شما