شناسهٔ خبر: 109196 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم اردبیل در مجلس

حداکثر اقدام مجلس و کمیسیون ویژه برجام قرائت آن در صحن مجلس است

پیرموذن نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مدعی شد: حداکثر اقدامی که مجلس و کمیسیون ویژه برجام با عضویت اکثریت مخالفان دولت و توافق انجام می‌دهند، تهیه گزارش و قرائت آن در صحن مجلس است.

به گزارش «نماینده» کمال‌الدین پیرمؤذن عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تهیه گزارش و قرائت آن در صحن مجلس نهایت کار دلواپسان است، اما همه ملت آرام و مطمئن هستند که تردیدی در برجام و اجرای آن توسط دولت به وجود نمی‌آید.

وی ادامه داد: تردیدی نیست که لطمه‌ای به برجام از ناحیه دلواپسان وارد نمی‌شود و به زودی شهد شیرین نتیجه برجام و افزایش ثروت ملی و رشد اقتصادی را این ملت می‌چشند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از سوی خود و مردم رشید ایران اسلامی به ویژه اهالی قدرشناس و حسینی استان اردبیل از رئیس جمهور مقتدر و دولت تدبیر و امید در به بار نشاندن تعادل عزت‌خواه‌، ‌سازنده و غرورآفرین، عنوان کرد: این توافق دولت با غرب زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم می‌آورد.

پیرمؤذن تبیین کرد: با عدم ارائه لایحه برجام به مجلس و لغو سفر عراقچی به اردبیل امکان تحقق اهداف برخی فرصت‌طلبان به هیچ‌وجه داده نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این امر با هدف عدم بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی نمایندگان خود حق‌پندار رادیکال انجام می‌شود و بهتر است مردم در جریان باشند که با حمایت مقام معظم رهبری، پشتیبانی ملت و تدبیر دولت در توافق اخیر و برجام روند مطلوب این اقدامات را شاهد خواهیم بود.

پیرمؤذن اضافه کرد: حداکثر اقدامی که مجلس و کمیسیون ویژه برجام با اکثر مخالفان دولت و توافق هسته‌ای می‌توانند انجام دهند، تهیه گزارش و قرائت آن در صحن مجلس است.

وی ادامه داد: از اهتمام شبانه‌روزی استاندار، فرماندار و صاحب‌منصبان این استان که با برخورداری از سیاست‌های حمایتی دولت و نماینده مقام معظم رهبری در استان در توسعه سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

پیرمؤذن با اشاره به سفر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد برای  سرمایه‌گذاری در معدن سبلان و احداث چندین کتابخانه در نقاط محروم اردبیل گفت: تلاش این مجموعه در تأمین اعتبار احداث و همچنین تجهیز آن از محل ماده 180 با همکاری فرمانداری اردبیل قطعاً رضایت مردم را به همراه دارد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم ساکنان مناطق محروم اردبیل از این فضای کتابخانه‌ای استفاده کرده و زمینه حمایت و دلدادگی خود را به نظام و خط ولایت و رهبری به شایستگی انجام دهند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت برآمده از اراده ملت تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند زمینه رشد و تعالی کیفی را برای مردم فراهم کند.

نظر شما