شناسهٔ خبر: 109092 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت

آرميتا نماد مقاومت ملی

آرمیتا 43

«نماینده»؛ سيد عبدالله متوليان/ يک‌شنبه گذشته، مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي، با اهداي يک مجلد کلام الله مجيد (مزين به دست نوشته و تقريظ مبارک معظم له) منضم به يک عدد چفيه، به سن تکليف رسيدن خانم آرميتا رضايي نژاد فرزند شهيد سرافراز نبرد هسته اي را تبريک گفته و براي وي ثبات قدم در راه آرمانهاي قرآني را طلب نمودند. اين اقدام تحسين برانگيز رهبري معزز و معظم انقلاب، واجد درسهاي مهمي براي اشخاص حقيقي و حقوقي است که بي ترديد پندآموزي از آنها، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و جوانان سرزمين نور را در جهت وصول به اهداف و آرمان هاي الهي و انساني ياري خواهد نمود.

 

اينکه رهبر جامعه اسلامي ما در کشاکش مذاکرات هسته اي و در هياهوي سياست زدگي برجام، از بين ميليونها دختر سرزمين آفتاب، دختر شهيد سرافراز هسته اي را جهت تبريک ورود به سن تکليف انتخاب فرموده اند، ناخواسته آدمي را در مسير يافتن پاسخ براي چرايي اين اقدام به تفکر و تعقل وا مي دارد.

به نظر مي رسد تبريک گفتن مقام معظم رهبري به فرزند شهيد هسته اي، به هيچ وجه تصادفي و بر اساس خواسته آرميتا و يا مادرش نبوده و از جنس تبريک هاي روزمره و معمولي نيز نيست و حضرت آقا با اين اقدام، اهداف متعددي را در نظر داشته اند که توجه آحاد ملت و بويژه نخبگان و خواص به کشف علل اين اقدام، کمک مؤثري در وصول به اهداف و آرمانهاي ولايت خواهد نمود.

آن چه که در اين وجيزه مختصر به عنوان رهيافت و اهداف اين اقدام طلايي مقام معظم رهبري ادام الله ظله العالي، تقديم خوانندگان بزرگوار مي شود تنها برخي از مواردي است که به نظر نگارنده رسيده و اميدوارم که دوست داران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به ويژه خواص، نخبگان، نهادها و... و. را به تفکر و تعمق بيشتر وا دارد

۱ – اينکه مقام معظم رهبري، مشخصاً در موضوع هسته اي (به عنوان اصلي ترين موضوع ۲ سال اخير) بعد از ۲ سال مذاکرات سخت و نفس گير، صرفاً به تشکر از تلاش تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان بسنده نموده و به فرزندي از مجاهدان و قهرمانان نبرد هسته اي هديه داده و مکلف شدن وي را تبريک گفته اند  ، بسيار پرمعنا و درس آموز است.

۲ – ارائه يک جلد کلام الله مجيد خود تصوير روشني از ضرورت اتکال به سرچشمه فيض ربوبي و مدد جستن از فرهنگ حيات بخش اسلامي به جاي تکيه به اجانب و بيگانگان،  جهت حل مشکلات مادي و معنوي ايران اسلامي، فراروي مسئولين قرار مي دهد و مسئولين نظام بايد بدانند که با دل بستن به بيگانگان و رفع تحريم ها 

هرگز به سرمنزل مقصود واصل نشده و چه بسا با اميد بستن به کدخدا! روز به روز در وضعيت اسف بارتري قرار بگيريم.

۳ – هديه نمودن چفيه در کنار قرآن کريم به فرزند شهيد جهاد هسته اي، حامل پيام دفاعي در برابر زياده خواهي هاي غرب بويژه شيطان بزرگ در نبرد هسته اي بوده و به مسئولين و آحاد مردم گوشزد مي نمايد که «جهاد تا حصول نتيجه همچنان باقي است» و جهاد  و مقاومت، تنها راه مقاومت و مبارزه با فزون طلبي مستکبرين است.

۴ – پيام تبريک به خاطر بالغ شدن يکي از فرزندان مجاهدان هسته اي، نشان مي دهد زماني که مذاکرات هسته اي نيز به بلوغ خود رسيده و حقوق هسته اي ايران در چارچوب حفظ کرامت و عزت مردم و استقلال کشور و رعايت خطوط قرمز به دست آيد، آن زمان است که مذاکرات هسته اي نيز به بلوغ خود رسيده، و قطعاً دولتمردان، مستحق تبريک ولايت و مردم و برپايي جشن تکليف و بلوغ هسته اي خواهند بود و در غير اين صورت جنجال آفريني و انجام عمليات رواني و برپايي جشن هاي بدون دليل (و بعضاً با اهداف غير ملي و حزبي و انتخاباتي)، عملي مذموم، غيرمنطقي و ناپسند شناخته خواهد شد که نتيجه اي جز سرخوردگي و بي اعتمادي مردم و طمع بيشتر دشمنان و شيطان بزرگ را در پي نخواهد داشت.

۵ – با اين اقدام نمادين، عملاً «آرميتا» به عنوان «الگوي شکست ناپذيري و مقاومت ملي» به مردم ايران و جهان معرفي شده است. امروز ايران اسلامي با پرچم «آرميتا» ميدان جديدي از مبارزه با توحش مدرن غربي و حق طلبي اسلام ناب محمدي (ص) را آغاز نموده است.

۶ – در حالي که کشور ما مورد هجوم ناجوانمردانه عروسک هاي 

مبتذل و مستهجن غربي (باربي، سفيد برفي، ميکي موس و...)، با هدف ترويج بي بند و باري، عريان گرايي، اشرافي گري، مصرف گرايي و... قرار گرفته و مسئولين اجرايي نيز در خصوص اقدامات سلبي و ايجابي به شدت کم کاري کرده و تا کنون هيچ الگوي ارزشي موفقي به جامعه ارائه نکرده اند،  

مقام معظم رهبري، شخصاً وارد ميدان شده و يک دختر ايراني را (که خود ميوه درخت تنومند مبارزه هسته اي 

با غرب است) به عنوان الگوي واقعي و صد درصد ارزشي فراروي دست اندرکاران حوزه فرهنگ قرار مي دهند

و اينک مسئولين فرهنگي کشور موظفند با تمام توان سخت افزاري و نرم افزاري، در جهت انتقال اين الگوي کامل (انسان واقعي و نه خيالي و ذهني، حجاب، جهاد،  

مقاومت و مبارزه و...) با شيوه هاي علمي و روانشناسي به کودکان و نوجوانان اين سرزمين اقدام نمايند.

با اقدام رهبري، آرميتا به مدل جامع و عيني و فرشته آرزوهاي بچه هاي سرزمين آفتاب تبديل شده و در صورت اقدام مناسب و مؤثر و به موقع مسئولين عرصه فرهنگ اعم از بخش خصوصي و دولتي، خيلي زود به يک الگو تبديل خواهد شد.

 ان شاءالله.  

 

نظر شما