شناسهٔ خبر: 109078 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محمدی در واکنش به خبر عدم برخورد با زمین‌خواران دانه‌درشت:

مبارزه با زمین‌خواران «گردنه حیران» قاطعانه خواهد بود/ به جایگاه متخلفان توجهی نمی‌شود

داوود محمدی نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ در پرونده گردنه حیران همچون موارد پیشین با جدیت و قاطعیت وارد خواهد شد و با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی خبرها در خصوص عدم برخورد با عوامل اصلی ساخت و سازهای غیرقانونی در گردنه حیران، گفت: پرونده ساخت و سازهای غیرقانونی در گردنه حیران چند روز پیش به کمیسیون اصل۹۰ آمده و کمیسیون همانند موارد قبلی موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد و در این راه هیچ ملاحظه‌ای با هیچ فردی نخواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه یکی از اولویت‌های کمیسیون اصل ۹۰ رسیدگی به موضوع زمین‌خواری است، اظهار داشت: پیش از موضوع گردنه حیران نیز چندین مورد زمین‌خواری در استان‌های شمالی کشور پرونده‌هایی در کمیسیون تشکیل و اقدامات لازم در ارتباط با آنها از سوی کمیسیون صورت گرفت.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: کمیسیون اصل۹۰ با جدیت و قاطعیت به پرونده گردنه حیران وارد شده و تا پایان کار موضوع را پیگیری خواهد کرد؛ برای کمیسیون فرقی ندارد که شخص متخلف چه شخصی است و سوای مقام و جایگاه فرد متخلف کمیسیون در راستای انجام وظایف خود با آن برخورد خواهد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: در پرونده‌های مشابه گردنه حیران در سایر استان‌ها نیز کمیسیون اصل ۹۰ پرونده‌های متعددی را تشکیل داد که از جمله آن می‌توان به پرونده‌های زمین‌خواری در دماوند و شهرهای شمالی کشور اشاره کرد که در آن موارد هم کمیسیون با جدیت و قاطعیت به موضوع رسیدگی کرد و در مورد گردنه حیران هم با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی اقدامات لازم صورت گرفت.

نظر شما