شناسهٔ خبر: 108984 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پورمختار مطرح کرد

مقاومت‌ مقابل برخورد با زمین‌خواری/ صاحبان درآمد میلیاردی برای جلوگیری از برخورد تلاش می‌کنند

پورمختار/1 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مقاومت‌هایی برای مقابله با زمین‌خواری صورت می‌گیرد، گفت: کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند اجازه نمی‌دهند به راحتی جلوی اقدامات‌شان گرفته شود.

    به گزارش «نماینده» مقابله با زمین‌خواری یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری و مطالبه عمومی مردم است. در این ایام دستگاه‌ها عزم خود برای مبارزه با زمین‌خواران را جزم کرده‌اند.

    این مطلب را محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس اعلام کرد و افزود: امروز عزم دستگاه‌ها برای برخورد با زمین‌خواران جدی‌تر شده است که این موضوع بسیار مثبت است.

    وی با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون اصل ۹۰ در راستای مبارزه با زمین‌خواری، یادآور شد: در هفته جاری اعضای کمیسیون بازدیدی از مناطق مختلف لواسانات داشته‌اند و طی آن مباحث مرتبط با زمین‌خواری در این مناطق بررسی شد.

    پورمختار با بیان اینکه مقاومت‌هایی مقابل برخورد با زمین‌خواری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند اجازه نمی‌دهند به راحتی مقابل اقدامات‌شان گرفته شود؛ این افراد لابی دارند و از موقعیت‌ها و سفارش‌ها برخوردارند، به همین دلیل از شرایط سوءاستفاده می‌کنند.

    نظر شما