شناسهٔ خبر: 108898 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حاجی دلیگانی:

کمیسیون برجام عصاره مجلس است/ عده‌ای نمی‌خواهند حقایق بیان شود

حاجی دلیگانی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، با تأکید بر اینکه کمیسیون ویژه برجام عصاره مجلس است، گفت: کسانی که به دنبال ایجاد دوقطبی سیاسی هستند، ورود مجلس به بررسی این توافقنامه را خطرناک می‌دانند.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره اقدام زنجیره‌ای اخیر توسط رسانه های اصلاح طلب در تضعیف کمیسیون ویژه برجام و ایجاد دو قطبی در این زمینه در کشور گفت: کمیسیون برجام، عصاره مجلس است؛ چون تمام نمایندگان مجلس با رای مستقل خود ۱۵ عضو این کمیسیون را انتخاب کرده اند تا بررسی برجام را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: کسانی که به دنبال ایجاد دوقطبی سیاسی در مسئله بررسی برجام در مجلس هستند، ورود مجلس به بررسی این توافقنامه را خطرناک می دانند و بیم آن را دارند که در جریان این بررسی برخی حقایق رو شده و به گوش مردم برسد.

این نماینده مجلس ادامه داد: انتظار همه ارکان نظام از اجرای توافق هسته ای این است که گره های اقتصادی کشور برطرف شده و تحریم های ظالمانه برداشته شود، اما اگر قرار باشد در این زمینه گشایشی در کشور ایجاد نشود بنابراین برجام هم ثمره ای برای ملت نخواهد اشت.

حاجی دلیگانی گفت: آنچه مجلس در حال انجام آن است، بررسی برجام و به طور کلی سیر و روند انجام مذاکرات در سالهای گذشته است که هر کس به فراخور مسئولیت خود در دوره های قبلی نیز درباره آن توضیحاتی را به اعضای کمیسیون برجام ارائه می دهد، اما موضع‌گیری های رسانه های اصلاح طلب نشان می دهد که سعی می کنند با تضعیف این کمیسیون، اجازه افشای حقایق داده نشده و یا حقایقی را که در جلسات کمیسیون برجام مطرح می شود،  کم‌ارزش قلمداد کنند.

وی با بیان اینکه غوغاسازی و سروصدا کردن در کشور هیچ نفعی برای مردم ندارد، خاطرنشان کرد: باید هرآنچه طی سالهای گذشته در جریان مذاکرات اتفاق افتاده، برای مردم گفته شود تا در جریان آن قرار گیرند.

نظر شما