شناسهٔ خبر: 108887 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

جمال شورجه :

فیلم "محمد رسول الله(ص) "،بهترین پاسخ به انحرافاتی است که به اسلام منتسب میکنند

محمد43 «مجید مجیدی» برای «محمد رسول الله(ص)» زحمت زیادی کشیده و به نظرم ساخت این فیلم توفیقی است که نصیب او شده است.

به گزارش «نماینده»، «جمال شورجه» کارگردان سینما در خصوص فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» گفت: «مجید مجیدی» برای این فیلم زحمت زیادی کشیده و به نظرم توفیقی است که نصیب او شده است. ساخت چنین فیلمی ضرورت داشت زیرا پیامبر تنها پیامبر ما شیعیان و مسلمانان نیست بلکه پیامبر همه مسلمین جهان است در سال های اخیر می بینیم که رسانه های مختلف تفسیرهای متفاوتی از دین اسلام ارائه می دهند و اسلام را دین خشونت و بدون عطوفت و مهربانی نشان می دهند.
«شورجه» افزود: در چنین شرایطی ما نباید ساکت می نشستیم و باید چنین اثری می ساختیم که ضمن ارائه یک اثر فاخر پاسخی بر سم پاشی های آنها نیز باشد.
«شورجه» عنوان کرد: با توجه به اینکه امکان توزیع گسترده ی فیلمها با پیام های خاص در دست آمریکا و اسرائیل است باید «محمد رسول الله(ص)»ساخته می شد تا پاسخی باشد به انحرافاتی که آنها به اسلام منتصب می کنند.
این کارگردان ادامه داد:  نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» که حقایق دین را آشکار می کند می تواند پاسخی به مقاصد آنهایی باشد  که مبلغ ایجاد انحراف در دین اسلام هستند و معتقدند این دین باید شقه شقه شود و شاهد جنگ افروزی آن ها در منطقه هستیم
«شورجه» عنوان کرد: در مورد فیلم خوب، جهانی و بین المللی «محمد رسول الله(ص)» توسط غربی ها و کشورهای منطقه بخصوص عربستان عداوت هایی صورت گرفته و آنها می خواهند طینت ناپاک خود را حتی در خصوص این فیلم نیز نشان دهند.
اما باید بگویم که این فیلم در دنیا جایگاه خود را باز می کند و جزو فیلم های خوب و فاخر و از نظر محتوایی شفاف و حاوی مطالب روشنگر درباره دین و چهره ی واقعی حضرت رسول است و تأثیر بسیاری خواهد داشت.

نظر شما