شناسهٔ خبر: 108829 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بیاتیان:

گزارش نهایی کمیسیون برجام مورد استقبال قاطبه نمایندگان قرار می‌گیرد/نباید فزیب لبخند آمریکا را خورد

بیاتیان43 نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه تخصص‌‌های مختلف در کمیسیون برجام مجلس حضور دارند، گفت: گزارش نهایی این کمیسیون مورد استقبال قاطبه نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش «نماینده» سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی برجام در کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی، گفت: مقامات دولتی از قبل، مخالف بررسی برجام در مجلس بودند و بعضی نمایندگان منتصب به طیف اصولگرا نیز شاید به خاطر خوشایند دولتی‌ها به دنبال این بودند که برجام در مجلس بررسی نشود.

*پس از صحبت‌های رهبری شبهه‌ای برای ضرورت بررسی برجام در مجلس نمی‌ماند

وی با تأکید بر اینکه پس از فرمایش‌های اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای برای ضرورت بررسی برجام در مجلس نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم حتی بالاتر از این، دولت برجام را در قالب لایحه به مجلس ارائه دهد.

بیاتیان با ابزار خرسندی از روند معقول بررسی برجام در کمیسیون ویژه گفت: کمیسیون ویژه متشکل از تخصص‌های متفاوت است و کار خود را به خوبی به پیش می‌برد و گزارش نهایی آن مورد استقبال قاطبه نمایندگان قرار خواهد گرفت.

وی مصلحت عمومی کشور را فدا نکردن منافع بلند مدت به خاطر چراغ سبز آمریکا برشمرد و اضافه کرد: نباید در دام آمریکایی‌ها افتاده و فریب لبخند آنها را بخوریم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم برجام نقطه وحدت همه طیف‌های کشور بوده و تصمیم کمیسیون ویژه فصل‌الخطاب درباره آن باشد.

نظر شما