شناسهٔ خبر: 108758 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

آغاز آسفالت جاده غرب رودخانه قره چای در هفته آینده

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» با پیگیری های مستمر محمد حسن آصفری نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب، انجام آسفالت جاده غرب رودخانه قره چای در هفته آینده آغاز می گردد.

به گزارش «نماینده» با پیگیری های مستمر آصفری نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در پی جلسه با وزیر راه و بنا به بازدید معاون وزیر از رودخانه قره چای شهرستان خنداب، در هفته آینده پروژه آسفالت جاده غرب رودخانه قره چای آغاز خواهد شد.

این مسیر می تواند بخشی از ترافیک اصلی خنداب را کاهش داده و جلوی بخشی از تصادفات جاده ای گرفته شود. آسفالت این جاده کمک شایانی بر رفت و آمد روستاهای محور غرب شهرستان خنداب خواهد کرد.

محمد حسن آصفری اظهار کرد: این پروژه ۱۰ سالی نیمه کاره رها شده بود که با راه اندازی و بهره برداری از این محور بخشی از ترافیک محور اصلی خنداب به اراک نیز کاسته خواهد شد.

وی به پیشرفت جاده فرعی خنداب به اراک اشاره کرد و گفت: گردنه درمن داین ۳۵ الی ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با بهره برداری از این پروژه بیش از ۳۰ کیلومتر مسیر خنداب به اراک کاهش خواهد یافت.

در سالهای دور این جاده محل عبور کاروان ها از سمت غرب و جنوب غرب کشور بوده، وجود تپه ای بنام قهوه خانه و نیز آثار خرابه های چند کاروانسرا در روستا موید این مدعا می باشد.

نظر شما