شناسهٔ خبر: 108584 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه خبر

مرجع تقلید آرمیتا کیست؟ /تصاویر

آرمیتا 43 آرمیتا، فرزند شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد در مراسم جشن تکلیفش گفت: مرجع تقلیدم حضرت آقاست.

به گزارش «نماینده»، جشن تکلیف آرمیتا رضایی نژاد و همکلاسی هایش با اهدا هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب، صبح امروز یکشنبه در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از فعالان فرهنگی و اعضای شورای شهر مشهد و نیز دوستان هم سن و سال آرمیتا در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد، هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب که یک جلد کلام الله مجید بود، به آرمیتا اهدا شد.

رهبر معظم انقلاب در حاشیه یکی از صفحات نخست قران کریم، برای آرمیتا نوشته اند:

بسمه تعالی
جشن تکلیف بر آرمیتای عزیز مبارک باد. امید است در پرتو قرآن خوشبخت و در راه آرمان‌های قرآنی ثابت‌قدم باشد. ان‌شاءالله.


آرمیتا 43

آرمیتا که در کنار مضجع شریف رضوی به سن تکلیف رسید، در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره اینکه از این به بعد چه تکالیفی بر عهده اوست، گفت: باید روزه بگیریم، نماز بخوانیم و فرائض دینی را انجام دهیم.

فرزند شهید هسته ای ادامه داد که باید مرجع تقیلد خود را هم انتخاب کنیم و وقتی خبرنگار از او درباره مرجع تقلیدش سوال کرد، آرمیتا گفت: مرجع تقیلد من حضرت آقاست.

او در پایان مراسم از هدیه رهبر انقلاب تشکر کرد و گفت امیدوارم قران برای من و دوستانم که اینجا هستند راهنمای همیشگی باشد.

آرمیتا 43

آرمیتا 43

آرمیتا 43

آرمیتا 43

 

 

 

 

 

شهید داریوش رضایی نژاد، دانشجوی دکترای مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از دانشمندان جوان انرژی هسته ای ایران بود که اول مردادماه سال ۱۳۹۰ به دست عوامل جنایتکار رژیم صهیونیستی ترور شد و در برابر چشمان همسر و دختر خردسالش به شهادت رسید.

نظر شما