شناسهٔ خبر: 108397 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی:

رهبر انقلاب با تاکید بر نقش مجلس در بررسی برجام قانون‌مداری را به همگان متذکر شدند

سیدمهدی هاشمی431 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر جلوگیری از نفوذ دشمن در روند اجرای توافق گفت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر نقش مجلس در بررسی و تصویب برجام، قانون‌مداری را به همه مسئولان متذکر شدند.

به گزارش «نماینده» سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت جایگاه مجلس در بررسی متن برجام گفت: رهبر معظم انقلاب با تائید و تاکید بر نقش و جایگاه مجلس در بررسی متن برجام قانون‌مداری را به همه مسئولان متذکر شدند.

وی افزود: اقدام ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ارتباط با جایگاه مجلس در بررسی برجام مسئولیت مجلس را در این باره سنگین‌تر کرد تا با دقت بیشتری کار در خصوص برجام در مجلس انجام شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به تلاش برخی افراد برای عدم بررسی و تصویب برجام در مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس وکلای ملت هستند و احترام به نمایندگان مردم در مجلس احترام به خود ملت است؛ با شعار نمی‌شود شعور را حذف کرد ما باید شعور جمعی و خرد جمعی را در مجلس شاهد باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: هر موفقیت و پیروزی در بحث توافق متعلق به مردم، رهبری و دولت جمهوری اسلامی خواهد بود و همه مسئولین در این موضوع شریک هستند و هر گونه اشکالی هم که در کار وجود داشته باشد همه مسئولان در آن مقصر هستند.

وی در پایان گفت: نکته مهمی که نباید آن را از نظر دور داشت و رهبر معظم انقلاب نیز بارها آن‌را متذکر شده‌اند این است که نباید در سایه توافق سوءاستفاده هایی در زمینه‌های نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن صورت پذیرد و ما باید مثل همیشه راه‌های نفوذ دشمن را ببندیم و جا دارد که به ویژه مسئولین اجرایی کشور به این موضوع با جدیت بیشتری توجه داشته باشند.

نظر شما