شناسهٔ خبر: 108277 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

معلمان با کمتر از ۶ سال سابقه شامل طرح رتبه‌بندی و افزایش حداقل‌ها نمی‌شوند

محمد فاضل/2 مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: معلمانی که کمتر از ۶ سال سابقه دارند شامل طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند و تا زمانی که به این سقف نرسند، امکان استفاده ندارند.

به گزارش «نماینده»، محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با اشاره به تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان در شورای توسعه، اظهار داشت: برای اجرای رتبه‌بندی یک سری ویژگی‌ها در نظر گرفتیم که در ارتباط با افراد باید اعمال شود.

وی افزود: آنچه آموزش و پرورش درباره ویژگی‌های رتبه‌بندی تصویب کرده بود در شورای توسعه هم مصوب شده است که برای صدور احکام فرهنگیان مشکلی وجود نداشته باشد.

فاضل در خصوص نرخ افزایش حقوق معلمان در طرح رتبه‌بندی، خاطرنشان کرد: این افزایش حقوق متناسب با شرایط افراد تعیین خواهد شد و ویژگی‌های شغلی افراد در میزان امتیاز تأثیر دارد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه احکام معلمان تا پیش از سال تحصیلی جدید صادر خواهد شد، تصریح کرد: افرادی که کمتر از ۶ سال سابقه در آموزش و پرورش داشته باشند شامل طرح نمی‌شوند.

وی افزود: بالاخره افراد باید حداقل امتیاز را کسب کنند و کسانی که کمتر از ۶ سال سابقه دارند نمی‌توانند از این طرح استفاده کنند و تا زمانی که به این سقف نرسند امکان استفاده ندارند و شامل حداقل افزایش‌ها هم نخواهند شد.

نظرات مخاطبان 0 10

  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۱:۴۱معلم 1 6

    با سلام دست شما درد نکنه با این رتبه بندیتون خوب مث آدم به همه معلما با توجه به ویژگیشون ی مقدار اضافه می کردید مث تمام سازمان ها که راحت بدون هیچ شر ط و شروطی حقوق پرسنل خودشون رو اضافه می کنن مگه زیر 6سال معلم نیست مکه با بدبختی و زیر خط فقر زندگی نمی کنه چون سابقش کنه باید بره بمیره
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۲:۲۶ 0 8

    بی انصاف زیر ۶ سال ها معلم نیستند؟ نمیذاریم اینطور بمونه
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۴:۰۲معلم 0 4

    کجای این طرح رتبه بندیه؟؟؟؟ دیگه انگیزه ای برا معلمان و نیروهای جدید باقی نمیمونه. بهتر بود میگفتین افزایش سنواتی. بازم همون روال قبلی و از اونم بدتر. معلمی که دارای مدرک فوق لیسانس باشه و دارای تمام شرایط باشه ولی سابقه 5 سال و پایین باشه مشمول رتبه بندی نمیشه. کدوم انگیزه . کدوم کیفی سازی. خواستین یه افزایشی برا ساکت کردن قشر فرهنگی داشته باشین که الکی به اسم رتبه بندی قالب کردین. از ماست که بر ماست
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۴:۵۰ 0 8

    بی وجدانا این چه مسخره بازیه در آوردین.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۶:۳۲آموزگار 0 3

    فقط میتونم بگم بخدا شرمنده خانوادم هستم که معلم شدم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۸:۰۹ 0 3

    چه رتبه بندی مزخرفی !!!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۲۳:۱۳ 0 2

    تأسف‌آوره... این همه تو بوق و کرنا کردن و آخرشم این... 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۲۳:۵۰محبوب 0 4

    آقای وزیر محترم خواهش میکنم این رتبه بندی رو هر روز بیشتر از دیروز برای معلمان جذابتر نکنید با این وضع حقوق ومزایا معلمان آنقدر بی مشکل هستند که دیگر نیازی به اینها ندارند .گندش رو در اوردین معلم حتی با یکسال سابقه هم اسم معلم روش هست مگه غیر ازین هست؟ چرا به زیر شش سال تعلق نگیره نکنه چون مبلغ خیلی بالاست می‌ترسید ته ش چیزی نمونه واقعیت متاسفم با این برنامه. ریزیتون نا امیدمان کردین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۱۰:۱۸ 0 2

    من دکترای روانشناسی دارم و در آزمون سال 1389 به عنوان مشاور تحصیلی استخدام آموزش و پرورش شدم
    ظاهرا رتبه بندی شامل این حقیر نمیشه
    ضمناً مبلغ حکم اینجانب 1300000 تومان هست که بعد از کسورات بیمه و مالیات و . . . حدوداً 800000 تومان دریافتی دارم
    ولی همکار من با لیسانس و 26 سال سابفه حکمش 2600000 تومان هست و مشمول رتبه بندی هم میشه
    نماینده های مجلس در خوابند ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۰:۵۱همكار 0 0

    اقاي مشاور  طلب بازنشسته ها را بدهيد مگر مي شود شما به شاغلين كه همين اخر شهريور بازنشسته مي شوندبدهكار شويد وبعد به بقيه اضافه حقوق بدهيد خب اگر بدهكار شدن خوب است امسال به شاغلين بدهكار شويد
                                

نظر شما