شناسهٔ خبر: 108244 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: امپراتوری دروغ

حمایت رسانه‌های بیگانه از منافقین

منافقین43 دومین کنگره بین ‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور با حضور رئیس جمهور، مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و بسیاری از خانواده‌های شهدای ترور طی روزهای ۹ و ۱۰ شهریورماه جاری، در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، در این کنگره دور روزه از کتاب روزشمار وقایع تروریستی ایران مربوط به وقایع تروریستی کشور در سال ۵۷ و ۵۸ که به کوشش بنیاد هابیلیان تهیه شده است رونمایی شد.

«حجت الاسلام روحانی» رئیس جمهور، «حجت الاسلام ابوترابی» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، هاشمی‌نژاد دبیر کنگره از سخنرانان اصلی روز نخست این کنگره بودند. روز اول کنگره با تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان ترور و تجدید میثاق خانواده شهدای ترور با آرمان های امام(ره) در بهشت زهرا(س) پایان یافت.

دومین روز از کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور نیز با حضور «حسین شیخ‌الاسلام» مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، «بهروز عبدالوند» مشاور اقتصادی دولت در آلمان و «داود عامری» رئیس مجمع جهانی صلح اسلامی برگزار شد. برنامه‌های روز دوم این کنگره در چهار پنل با موضوعات “گفتمان انقلاب اسلامی ایران و شکل‌گیری تروریسم علیه آن در سطوح سه‌گانه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی”، “تروریسم دولتی علیه جمهوری اسلامی ایران”، “رژیم‌های بین‌المللی و مواجهه با تروریسم علیه جمهوری اسلامی ایران”، “جمهوری اسلامی ایران در بستر تحولات تروریسم تکفیری در سطح منطقه‌ای”، “بررسی جنایت علیه بشریت در کارنامه فعالیت گروه‌های تروریستی در جمهوری اسلامی ایران” برگزار شد.

با وجود اهمیت بالای برگزاری دومین کنگره بین ‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور، اما اکثر رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و اپوزسیون ترجیح دادند این کنگره مهم را سانسور کنند.

رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه مانند «بی‌بی‌سی فارسی»، «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «من و تو»، «رادیو زمانه»، «روز آنلاین» و … که گاهی به‌سبب مرگ یک سگ یا گربه موج رسانه‌ای ایجاد کرده و به‌طور زنجیره‌ای ارکان نظام جمهوری اسلامی را مقصر این امر نشان می‌دهند، در برابر کنگره ضدتروریستی مذکور سکوت اختیار کرده و حتی در قالب خبر کوتاه نیز به آن نپرداختند تا اینگونه حمایت خود از جنایات فرقه رجوی را نشان دهند.

البته این عمل رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به کشورهای استکباری چندان عجیب هم نیست. رسانه‌هایی مانند «بی‌بی‌سی فارسی»، «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «من و تو» و امثالهم توسط دولت‌هایی حمایت می‌شوند که اکنون حامی اصلی گروهک تروریستی منافقین هستند؛ گروهکی که عامل ترور و به‌شهادت رساندن بیش از ۱۷ هزار مرد و زن و کودک بیگناه ایرانی از ابتدای انقلاب تاکنون است، اما از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی حمایت می‌شود.

اعضای گروهک منافقین که دستشان به خون هزاران بیگناه آلوده است، بدون آنکه مورد مواخذه قرار گرفته و مجازات شوند، به راحتی در سازمان‌های و نهادهای وابسته به دولت‌های استکباری رفت و آمد می‌کنند و با همکاری برخی کشورهای غربی به خیانت خود علیه ملت ایران ادامه می‌دهند.

نظر شما