شناسهٔ خبر: 107783 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سلیمانی:

اجرای برنامه آمریکایی‌ها توسط ستون پنجم داخلی یکی از راه‌های نفوذ است

محمد سلیمانی43 نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران راهی جز نفوذ در آن ندارند گفت: اجرای برنامه آمریکایی‌ها توسط ستون پنجم داخلی یکی از راه‌های نفوذ است.

به گزارش «نماینده» محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری درباره تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران و منطقه، اظهار داشت: از بیانات مسئولان آمریکا مشخص است که از سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مایوس شده‌اند، چرا که رئیس‌جمهور آمریکا بارها گفته با بمباران نمی‌توان دانش را از ایران گرفت و با حرکت نظامی به موفقیت رسید.

وی ادامه داد: این سخنان نشان می‌دهد که آمریکا از برخورد و حمله نظامی و براندازی نظام کاملا مایوس و ناامید شده‌اند و قدرت ایران را درک کردند، پس راهی که می‌ماند، نفوذ در کشور و بدنه دولت و مجلس است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا و انگلیس از تجربیات خود در دوران مشروطیت و ملی شدن نفت ایران برای نفوذ استفاده می‌کنند، گفت: یک راه نفوذ آنها این است که برنامه‌های‌شان توسط خود ایرانی‌ها اجرا شود یا ستون پنجم خود را در جاهای مختلف بکارند و از آنها حمایت کنند و به آنها میدان بدهند یا برای مسئولین مشاورینی قرار دهند که در دل مسئولان ما ترس و وحشت ایجاد کرده و جسارت و نوآوری آنها را کاهش دهند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه همه با بازگشایی سفارت انگلیس تهدید نفوذ غرب در ایران جدی‌تر می‌شود، گفت: همه باید حواس خود را جمع کنند و فعالیت‌ این کشورهای متخاصم را رصد کنند تا نتوانند عملیات نفوذ علیه ایران را انجام ندهند و اگر هم انجام دادند، ناموفق شوند.

نظر شما