شناسهٔ خبر: 107764 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا

فابیوس در کنفرانس خبری مست بود؟!+تصاویر

فابیوس رفتار عجیب وزیر خارجه فرانسه در جریان یک کنفرانس خبری بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است. برخی نوشتند که فابیوس دچار بیماری پارکینسون است و برخی نیز اعلام کردند، وی «مست» بوده است.

به گزارش «نماینده»، رفتار عجیب و غیرعادی وزیر خارجه فرانسه در جریان یک کنفرانس خبری در پراگ، از سوی رسانه‌های مختلف بازتاب وسیعی داشته است.

«لوران فابیوس» وزیر خارجه فرانسه هفته گذشته در جریان کنفرانسی مطبوعاتی در پراگ حرکات عجیب و غریبی کرد و تعادل خود را از دست داد.

وزیر خارجه ۶۹ ساله فرانسه در خصوص علت از حال رفتن خود گفت: این اتفاق تنها حدود سی ثانیه به طول انجامیده و پس از آن همه چیز به حالت عادی بازگشته و علت آن سرماخوردگی بوده و وی هرگز حتی نام بیماری پارکینسون را نشنیده است.

این اظهارات پس از آن صورت گرفت که برخی رسانه‌ها نوشتند، فابیوس دچار بیماری پارکینسون است و برخی نیز اعلام کردند، وی «مست» بوده است.

فابیوس زمانی که برای سخنرانی پشت تریبون قرار گرفت، ابتدا به خاطر لرزش زانوی چپش کنترل خود را از دست داد و پس از آن سعی کرد با دستان لرزانش تریبون را بگیرد اما موفق نشد و در حال از دست دادن تعادل خود بود که اطرافیان حاضر در صحنه به کمکش آمدند.

ماه‌هاست شایعاتی از ابتلای فابیوس به بیماری پارکینسون و وخامت حال وی مطرح است.

پایگاه فرانسوی «ولترنت» دی ماه سال گذشته با اشاره به بیماری فابیوس، نوشته بود که احتمال دارد فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه دست به تغییر وزیر خارجه این کشور بزند.

بنا بر آن گزارش، رئیس‌جمهور فرانسه در ماه جولای سال گذشته «کریستین ماسیت» را به عنوان دبیر کل وزارت خارجه این کشور معرفی کرد. به ادعای ولترنت، این اقدام با هدف کمک به فابیوس صورت گرفته، اما حال وزیر خارجه فرانسه از آن زمان همچنان رو به وخامت رفته است.

پارکینسون یک بیماری عصبی ناتوان‌کننده و پیش رونده است که در اثر تحلیل سلول‌های مغزی در سنین بالای ۶۰ سال رخ می‌دهد.

فابیوس

فابیوسفابیوس

فابیوس

فابیوس

فابیوس

نظر شما