شناسهٔ خبر: 107626 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عیادت رییس صداوسیما از خبرنگار مجروح شده در سوریه

سرافراز43 محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما از سید محمدحسن حسینی خبرنگار سازمان صداوسیما که به تازگی در درگیری های سوریه مجروح شده است، عیادت کرد.

به گزارش «نماینده»، پس از انتقال سید محمد حسینی خبرنگار صدا و سیما به كشور برای ادامه درمان، صبح امروز دوشنبه نهم شهریور محمد سرافراز رئیس رسانه ملی در بیمارستان فارابی از وی عیادت كرد.

سرافراز ضمن آرزوی سلامتی برای خبرنگار صدا و سیما از نزدیك روند درمان وی را پیگیری كرد و با بیان خاطراتی از مجروحیت خود در دوران دفاع مقدس، اظهار امیدواری كرد كه هرچه سریع تر شاهد بهبود و بازگشت وی به جمع خبرنگاران صدا و سیما باشد.

در این ملاقات حسینی خبرنگار مجروح صدا و سیما با تشكر از حضور سرافراز، خود را سرباز كوچك رسانه ملی در جنگ حق علیه باطل و استكبار جهانی دانست و از اینكه توفیق جانبازی در این راه نصیب وی شده است خدا را شكر كرد.

حسینی با توصیه به پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب تاكید كرد: رهبری نظام نماد وحدت ملت ماست و تا زمانی كه مردم با رهبری باشند هیچ آسیبی به نظام نخواهد رسید.

وی با آرزوی سلامتی برای رهبری نظام افزود: به خاطر همه محبت هایی كه در این چند روز از طرف همكاران و مردم عزیز به من شده است تشكر می كنم و برای شما كه از خدمتگزاران نظام هستید آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

رئیس بیمارستان فارابی نیز در این ملاقات توضیحاتی در خصوص روند معالجه سید محمد حسن حسینی ارائه كرد و گفت که مقرر شده است زیر نظر تیم مجرب و متخصصان جراحی چشم، مغز و اعصاب، روند درمان وی ادامه پیدا كند.

سید محمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما در دمشق كه برای پوشش خبری عملیات ارتش سوریه به ارتفاعات لاذقیه رفته بود بر اثر اصابت تركش خمپاره مجروح شد. حسینی از جانبازان دوران دفاع مقدس است.

نظر شما