شناسهٔ خبر: 107432 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سلطانی:

تغییر مواضع شبانه خانم ابتکار ادامه دارد/انتقادمان از محیط زیست به جایی نمی‌رسد

امیرعباس سلطانی43 نماینده مردم بروجن در مجلس با انتقاد از موافقت سازمان محیط زیست با احداث تونل انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تغییر مواضع شبانه خانم ابتکار همچنان ادامه دارد.

به گزارش «نماینده» امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در زمینه آب همچنان ادامه دارد، گفت: این استان امروز تشنه است اما باید دیگر استان‌ها را سیراب کند.

وی با بیان اینکه مشکلات آبی استان چهارمحال و بختیاری مربوط به حوزه آشامیدن و کشاورزی می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز مردم این استان آب دارای نیترات بالا می‌خورند؛ البته حجم آبی نیز که به این استان تخصیص یافته نیز کم است و اجازه برداشت ‌آن را نمی‌دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به تلاش‌ها برای احداث تونل گلاب ۲ اشاره کرد و گفت: این تونل‌ها بلای جان شهرکردی‌ها و اصفهانی‌ها است، کشاورزان ۲ استان نسبت به این موضوع اعتراض دارند و این اعتراض‌ها امروز به اصفهانی‌ها هم رسیده زیرا ۶۰ درصد از زیان احداث تونل به اصفهانی‌ها می‌رسد.

سلطانی با انتقاد از موافقت سازمان محیط زیست با احداث تونل گلاب ۲ خاطرنشان کرد: تغییر مواضع شبانه خانم ابتکار همچنان ادامه دارد، ما از محیط زیست انتقاد داریم اما دست ما به جایی نمی‌رسد و کسی به حرفمان گوش نمی‌دهد.

نظر شما