شناسهٔ خبر: 107101 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رحمانی فضلی:

ستاد مبارزه با زمین‌خواری در تمام استان‌ها فعال شده است

رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اینکه در برخی مناطق تصرفهای غیر‌قانونی انجام شده است گفت: دولت با تمام توان با پدیده زمین‌خواری مقابله می کن

به گزارش «نماینده» عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر پنج شنبه در بد ورود به استان چهارمحال و بختیاری در پلیس راه فرخ شهر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تلاش خود را برای توسعه کشور به کار گرفته است، اظهار داشت: دولت در تلاش است که زندگی در شهرها و روستا از مطلوبیت بهتری برخوردار شود.

وی ادامه داد: دولت در تلاش است بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند و یکی از مهمترین اهداف دولت کاهش تورم است.

وزیر کشور در ادامه عنوان کرد: هم اکنون ایران اقتدار خود را در منطقه اثبات کرده است و ایران هم اکنون در بسیاری از حوزه ها در منطقه پیشتاز است.

وی تاکید کرد: همدلی و همزبانی باید در کشور تقویت شود تا مشکلات حل شود و توسعه و پیشرفت کشور از شتاب بیشتری برخوردار شود.

دولت مبارزه با بحث زمین‌خواری را با جدیت دنبال می کند

وزیر کشور در ادامه گفت: مبارزه با زمین خواری یکی از مهمترین اقدامات دولت است که ستاد مبارزه با زمین خواری در همه مناطق کشور فعال شده است.

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط کشور تصرف های غیر قانونی انجام شده است که با عاملان این تصرف ها برخورد شدید قانونی شده است و هم اکنون بحث زمین خواری در جنگل های و مراتع کنترل شده است.

وی گفت: دولت مبارزه با بحث زمین خواری را با جدیت دنبال می کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پر ظرفیت کشور است که دولت به این استان توجه ویژه دارد.

وی گفت: باید از ظرفیت های این استان در مسیر توسعه استان استفاده شود.

نظر شما