شناسهٔ خبر: 106687 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

پیگیر جمع آوری ریل راه آهن از سطح شهر هستم/بدنبال ایستگاه ترکیبی هستیم

امیرآبادی43 نماینده مردم قم از تصویب قانون جمع اوری ریل راه اهن از سطح شهر در سال ۹۲ در مجلس خبر داد و گفت این قانون با روی کار امدن دولت یازدهم هنوز اجرایی نشده و اراده ای نیز در انها هنوز دیده نشده است.

به گزارش «نماینده» با حضور احمد امیرابادی فراهانی به همراه حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی مراسم پرسش و پاسخ و به نظور بررسی و حل مشکلات اهالی این منطقه در مسجد الزهرا(س) در خیابان رسالت برگزار شد.
در ابتدای دیدار امیرابادی نماینده مردم قم به موضوع هسته ای وبررسی برجام پرداخت و در ادامه گفت:وضعیت حریم ریل راه اهن در این منطقه خیلی بد و نامناسب می باشد و این باعث مشکلاتی برای این منطقه شده است و به نوعی مهمترین مشکل این منطقه می باشد.

نماینده مردم قم از تصویب قانون جمع اوری ریل راه اهن از سطح شهر در سال ۹۲ در مجلس خبر داد و گفت این قانون با روی کار امدن دولت یازدهم هنوز اجرایی نشده و اراده ای نیز در انها هنوز دیده نشده است.
وی در ادامه از جلسه ای با حضور اقای اشتیانی و دکتر لاریجانی خبر داد که صورتجلسه داریم که به این نتیجه رسیدیم که جمع اوری ریل راه اهن از سطح شهر با حضور کارشناسان مشکلی برای شهر ایجاد نمی کند بلکه باعث کاهش معظلات اجتماعی و خطران ان می شود.

امیرابادی در ادامه افزود:مدیران استان و کارشناسان به این نتیجه رسیدند که ایستگاه ترکیبی بهترین راه حل برای معضل ریل راه اهن در سطح شهر می باشد که با این عمل می توانیم هم به مردم شریف قم و هم زائرین کریمه اهلبیت به نحو احسن خدمات رسانی بکنیم و اقتصاد شهر نیز اینرا نشان می دهد که برای جلوگیری از هزینه های گزاف و بیهوده که ریل راه اهن برای مردم ایجاد کرده جلوگیری شود و اقتصادی شکوفا برای مردم شریف قم به ارمغان بیاوریم تا ده میلیارد تومان برای احداث پل از روی ریل راه اهن کاسته شود و در جایی مناسب تر سرمایه گذاری شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با صحبتی که با وزیر داشتیم قول داده که ریل راه اهن سمت جمکران دوباره احیا نشود و نیازی نیست زیرا در این ۱۹ ماه قطاری از این ریل حرکت نکرده و همیچنین زیبا سازی حریم ریل راه اهن که امیدواریم بزودی در جلسه ای که با وزیر در تهران داریم این مشکلات حل بشود.

نماینده قم

نماینده قم

نماینده قم

نظر شما