شناسهٔ خبر: 106673 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: رسا

نقوی‌حسینی:

دو هزار صفحه سند مؤید ارتباط فتنه گران با خارج از کشور/ شورای نگهبان اجازه عرض اندام به فتنه گران نخواهد داد

نقوی حسینی2 عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان اجازه عرض اندام به فتنه گران نخواهد داد، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا از کسانی که با رویای حضور آمریکا در ایران می خوابند حمایت کنند تا شاید بتوانند کرسی های مجلس و خبرگان را بگیرند تا بتوانند به اهدافشان برسند.

یه گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی حسینی با بیان این که ما همواره در طول تاریخ ایران، شاهد دخالت‌های آمریکایی‌ها در کشور بودیم، اظهار کرد: در هر دوره انتخابات چه مجلس، خبرگان و ریاست جمهوری و چه شوراها تا آنجا که امکانپذیر هست چه از طریق رسانه های شان و به قول آقای صادق خرازی چه از طریق دیپلمات های درجه اول، ارتباط برقرار می کنند و سعی به مداخله در امور داخلی کشور ما را دارند.

 

وجود بیش از دو هزار سند از ارتباط فتنه گران با خارج در کمیسیون امنیت ملی

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، افزود: در فتنه ۸۸ ما دخالت های آنها را آشکار می دیدیم، پرونده کسانی که با آنها رابطه داشتند، باز است و اسناد آن هم که توسط آمریکایی ها منتشر شد، ما البته اسنادی بیش از این ها داریم و در همین کمیسیون امنیت ملی بیش از دو هزار صفحه سند داریم که رابطه بین فتنه گران با خارج از کشور، چه نوع رابطه ای بود .

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها هیچ گاه خوی مداخله جویانه خود را کنار نگذاشتند و امروز نیز تمام هم و غم شان را بکارگرفته اند تا امور داخلی و سیاسی کشور ما دخالت داشته باشند.

 

چرا به بی‌بی‌سی مجوز فعالیت در ایران را داده‌ایم

وی با بیان این که متاسفانه در داخل کشور نیز ما کوتاهی هایی در زمینه مقابله با دخالت‌های بیگانگان داریم، تصریح کرد: ما به بی بی‌سی که جنایاتش در دوران فتنه بر هیچکس پوشیده نیست مجوز می دهیم که یک هفته فعالیت کند و در کشور ما گزارش تهیه کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مگر ما بی‌بی سی را نمی شناسیم، اظهار کرد: آمریکایی‌ها تمام برنامه‌های خود را برای مداخله در انتخابات های پیش رو بویژه خبرگان رهبری و مجلس که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و عده ای در داخل اسب شان را زین کرده اند، خبرگان را بگیرند برنامه دارند و افراد داخل را همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بدنبال این هستند تا از کسانی که با رؤیای حضور آمریکا در ایران می خوابند حمایت کنند تا شاید بتوانند کرسی های مجلس و خبرگان را بگیرند تا بتوانند به اهداف شان برسند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شورای نگهبان به عنوان محکم ترین سد حافظ اسلامیت نظام در مقابل این فشارها و تهدیدها و جوسازی ها کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد: قطعا شورای نگهبان هرکسی را که به هرشکل و اندازه ای به فتنه گران و بیگانگان وابستگی داشته باشد و نسبت به ارزش ها و اصول انقلاب متزلزل باشد اجازه نخواهد داد بر کسی های نمایندگی نظام جمهوری اسلامی بنشیند.

نظر شما