شناسهٔ خبر: 106598 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سردبیر جدید روزنامه قدس معرفی شد‌

ایمان شمسایی که پیش از این در خبرگزاری مهر سابقه فعالیت داشته است، به‌عنوان سردبیر روزنامه قدس منصوب و معارفه شد.

به گزارش «نماینده» در مراسمی ظهر امروز سردبیر روزنامه قدس معرفی شد.

در مراسم امروز، ایمان شمسایی که پیش از این مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری مهر بود، به‌عنوان سردبیر روزنامه قدس منصوب و معارفه شد.

پیش از این، حمزه واقعی، مدیرمسئول و سردبیر روزنامه قدس بود که رضا خوراکیان چندی پیش به‌عنوان مدیر مسئول جدید جایگزین وی شد.

سردبیری ماهنامه بیداری اسلامی، مدیر مسئول و سردبیری سایت خبری تحلیلی شهر، سابقه حضور در ایرنا، همشهری، جام جم، کتاب هفته، سروش مدیریت ارتباطات و رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت بین‌الملل بنیاد دایره المعارف اسلامی بخشی از سوابق کاری ایمان شمسایی است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۶-۰۲ ۲۱:۴۵ 0 0

    حمزه واقعی به شهادت شناسنامه روزنامه قدس هیچ گاه مدیرمسئول نشد زیرا هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل نقص مدرک تحصیلی صلاحیت مدیرمسئولی او را تأیید نکرد و او به مدت سه سال نامش به عنوان مدیرعامل در شناسنامه روزنامه درج می شد که خلاف نص صریح قانون مطبوعات بود زیرا بر اساس قانون یک روزنامه تنها سه ماه بدون مسئول و با سرپرست اجازه انتشار دارد و این روزنامه سه سال غیرقانونی منتشر و هیئت نظارت مطبوعات تنها به معرفی مدیرعامل به دادگاه مطبوعات بسنده کرد و با صاحب امتیاز که از معرفی مدیرمسئول دارای صلاحیت رویگردان بود برخورد نکرد.
                                

نظر شما