شناسهٔ خبر: 106575 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

مردم به دنبال ارزانی موقت خودرو و مسکن نباشند

رییس کانون شورای اسلامی کار خراسان شمالی معتقد است: اگر به دنبال رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور هستیم باید به ثبات اقتصادی دست یابیم.

به گزارش «نماینده»، داوود امیری، درباره مدیریت انتظارات مردم در دوران پساتحریم، اظهار کرد: طبعا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با توجه به نقشی که دارند در این زمینه موثرند اما آنچه مسلم است انتظارات مردم پس از توافق هسته‌ای باید معقول و کارشناسی شده باشد.

وی ثبات اقتصاد را در رشد اقتصادی موثر خواند و افزود: مردم نباید به دنبال ارزانی موقتی خودرو و مسکن باشند اگر به دنبال سرمایه گذاری و رشد اقتصاد هستیم لازمه اش ثبات اقتصادی است.

امیری ادامه داد: انتظارات نابجا موجب فشارهای غیر ضرور به بازارهای مختلف می شود از این رو انتظارات باید به گونه‌ای مدیریت شوند که نه با کاهش یکباره قیمتها مواجه شویم و نه فشارهای بیرونی به بالارفتن قیمتها منجر شود و مردم به یکباره عرضه کننده خودرو، ملک و ارز و سکه شوند چرا که این مساله تعادل و توازن بازار را به هم می‌ریزد.

به گفته رییس کانون عالی شورای اسلامی کار خراسان شمالی با فعال شدن شرکتهای سرمایه‌گذاری در کشور و اتخاذ سیاستهای صحیح اقتصادی، کشور به سمت رشد و توسعه حرکت خواهد کرد.

نظر شما