شناسهٔ خبر: 106477 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تعیین جدول زمانی و شیوه‌نامه جلسات در نشست سه‌شنبه کمیسیون برجام

سیدحسین نقوی حسینی431 سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، از تعیین جدول زمانی و شیوه‌نامه جلسات در نشست سه‌شنبه هفته جاری این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی حسینی، درباره برنامه هفته جاری کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اظهار داشت: روز سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۶ تا ۸ صبح، هیات رئیسه کمیسیون تشکیل جلسه می‌دهد و از ساعت ۱۴ به بعد نیز اعضای کمیسیون تشکیل جلسه خواهند داد.

وی افزود: در جلسه روز سه‌شنبه، جدول زمانی تشکیل نشست‌ها و شیوه‌نامه اداره جلسات کمیسیون تهیه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین نحوه بررسی محتوایی برنامه جامع اقدام مشترک و اینکه این بررسی به صورت موضوعی یا بند به بند انجام شود و نیز شیوه دعوت از کارشناسان برای حضور در کمیسیون، مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

نقوی حسینی همچنین با اشاره به تعطیلی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده، گفت: در رابطه با تشکیل شدن یا نشدن جلسات کمیسیون در ایام تعطیلات نیز در نشست روز سه‌شنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

گفتنی است، در نشست ظهر امروز کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، «علیرضا زاکانی» نماینده مردم تهران به عنوان رئیس، «منصور حقیقت پور» نماینده اردبیل به عنوان نایب رئیس اول، «وحید احمدی» نماینده مردم کنگاور به عنوان نایب رئیس دوم، «سیدحسین نقوی حسینی» نماینده ورامین و پیشوا به عنوان سخنگو و «حسین نجابت» و «سیدمحمود نبویان» نمایندگان تهران به ترتیب بعنوان دبیران اول و دوم کمیسیون انتخاب شدند.

بررسی آخرین وضعیت گروه‌های تکفیری منطقه در نشست بعدازظهر امروز کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، همچنین از بررسی آخرین وضعیت گروه‌های سلفی و تکفیری در نشست عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست با حضور مسئولان امنیتی کشور، گزارش مفصلی درباره آخرین وضعیت این گروه‌ها در عراق و سوریه و دیگر مناطق درگیری ارائه شد.

نقوی حسینی گفت: بر اساس گزارش مسئولان امنیتی حاضر در کمیسیون، هدف اصلی این گروه‌ها جمهوری اسلامی ایران بوده است، اما به دلیل قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمهوری اسلامی، از رسیدن به هدفشان ناکام مانده‌اند.

نظر شما