شناسهٔ خبر: 106471 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

خیانت های داماد خانم ضد انقلاب

علی‌افشاری پس از مدتی به موسسه‌ی (NED) درآمریکا ملحق می‌شود. این موسسه به جنبش‌های حقوق بشری در کشورهای اسلامی به خصوص ایران کمک می‌کند و بنیادی در جهت براندازی حکومت‌های مخالف آمریکا خصوصا جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش «نماینده» مسعود بهنود و سایت روزآنلاین به عنوان پناهگاهی برای ساختار شکنان و فتنه‌گرانی که روزی در داخل کشور بوده و امروز به خارج از کشور گریخته‌اند محسوب می‌شود. مکانی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران که هدفی جز براندازی نرم نظام را دنبال نمی‌کند.

علی افشاری یکی از همین ساختارشکنان داخلی است که روزآنلاین به او این امکان را داده است تا هرگونه سخنی را علیه ملت ایران به زبان بیاورد. افشاری که داماد فریبا داودی مهاجر می‌باشد، در دانشگاه امیرکبیر درس خوانده و در همان زمان از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت بوده است.

او که تبحر خاصی در بهم ریختن اوضاع دانشگاهی و تحریک دانشجویان علیه نظام و اختلال در فعالیت‌های علمی داشته است، در جریان قتل‌های زنجیره‌ای به حمایت از آشوبگران پرداخته و پس از ماجرای کوی دانشگاه مسئولیت حرکت اعتراضی دانشجویان و برنامه تحصن را برعهده می‌گیرد.

افشاری که جزو عوامل ستادهای انتخاباتی نمایندگان مجلس ششم محسوب می‌شد، به همراه اکبر گنجی، محمود دولت آبادی و عزت‌ا... سحابی و سایر اصلاح‌طلبان در کنفرانس ننگین برلین حاضر شده و از آنجا پتانسیل خود را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش می‌گذارد.

علی افشاری که از فعالان سایت روزآنلاین به حساب می‌آید در سال ۱۳۸۴ از کشور خارج شده و به ایرلند می‌رود، او که به دلیل خوش خدمتی‌هایش به غربی‌ها برنده جایزه دیده‌بان حقوق بشر می‌شود به همکاری با سایت‌ها و شبکه‌های ضد انقلاب نظیر رادیو فردا و رادیوزمانه، بی بی سی فارسی و سایت روزآنلاین زیر نظر بنیاد هیفوس که مدیریت براندازی نرم در جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشت، می‌پردازد.

علی افشاری که از همکاران و دوستان نزدیک نوری‌زاد می‌باشد، توسط محسن سازگار به موسسه‌ی "واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک" و شبکه‌ی صدای آمریکا می‌پیوندد.

علی‌افشاری پس از مدتی به موسسه‌ی (NED) درآمریکا ملحق می‌شود. این موسسه به جنبش‌های حقوق بشری در کشورهای اسلامی به خصوص ایران کمک می‌کند و بنیادی در جهت براندازی حکومت‌های مخالف آمریکا خصوصا جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. البته ظاهرا اسم ایران را به دلیل عدم ایجاد حساسیت در سایت خود قرار نداده است. فریبا داودی مهاجر هم با این موسسه همکاری داشته و پروژه‌هایی را برای آن‌ به انجام رسانده است.

افشاری که همکاری خود را با مسعود بهنود از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است همواره سعی داشته تا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ کوتاهی نکند. او با زیر سئوال بردن ولایت فقیه، حمایت از فتنه‌گران سال ۱۳۸۸، نگارش مطالب اختلاف افکن، ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی، به عنوان یکی از نویسندگان ثابت روزآنلاین به حساب می‌آید که نقش به سزایی در مواجه‌ی رسانه‌ای با جمهوری اسلامی را برای این رسانه ضدانقلاب ایفا می‌کند.

نظر شما