شناسهٔ خبر: 106410 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

تلاش فرد نزدیک به احمدی‌نژاد برای قانونی شدن زمین‌خواری

متهم اصلی پرونده زمین خواری در كیش یعنی آقای ع. كه تاجر است اخیر از طریق فرانسه برای تصرف این زمین ها به بهانه منطقه آزاد بودن، اقامه دعوا کرده است.

به گزارش «نماینده» غیبت معنادار این روزهای برخی از افراد نزدیک به دولت یازدهم به رغم حضور فعال و رسانه ای شان در ابتدای شروع به كار دولت تدبیر و امید، سؤال‌برانگیز شده است.

پیگیری‌های خبرنگار جهان حكایت از آن دارد كه فردی به نام ع. در اواخر دولت اصلاحات از طریق رانتی كه برخی مسؤولان دولت وقت برای وی ایجاد كردند بخش زیادی از زمین های کیش را به قیمت ۴۰ میلیارد تومان خریداری كرده است.

گفته می شود برخی افراد در دولت فعلی همچون م. ص. نیز در این پرونده نقش داشته و طرح مجدد این پرونده موجب شده است تا این فرد در حاشیه قرار گرفته و حضورش در رسانه ها كمرنگ شود.

بررسی های جهان نشان می دهد كه خرید این زمین ها در دولت اصلاحات تخلف بوده و با رقم خیلی ناچیز در اختیار برخی افراد نزدیك به دولت قرار گرفته است.

اما ظاهرا تخلفات افراد مرتبط با این پرونده به دولت اصلاحات ختم نشده و در دولت های نهم و دهم هم ادامه داشته است.

ح. ب. و ا. م. از افراد نزدیک به رئیس جمهور سابق در كابینه، به شدت دنبال این بودند که کار متهم ردیف اول در این پرونده زمین خواری را حل كنند؛ حتی یک بار ح. ب. در جلسه هیات دولت مصوبه ای آورده بود تا در ذیل این مصوبه مشکل آقای ع. را حل كرده و زمین های تصرف شده و غیر قانونی را به شكلی قانونی در اختیار وی قرار دهند كه با مخالفت وزیران انقلابی این مصوبه رأی نمی آورد.

گفته می شود متهم اصلی این پرونده حتی تا این اواخر هم برخی كارهایش را با نفوذ افراد مسأله دار در دولت سابق پیش می برده است.

گفته می شود متهم اصلی پرونده زمین خواری در كیش یعنی آقای ع. كه تاجر است اخیراً از طریق فرانسه برای تصرف این زمین ها به بهانه منطقه آزاد بودن، اقامه دعوا کرده است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۶-۰۱ ۱۳:۲۱ 0 0

    این زمین شما مشهور به زمین گلف روبروی صدا و سیما طرف در ان زمان قرار داد بسته و الان شاکی است نه دولت قبلی و نه فعلی کاری از دستشان بر نمی اید دولت اصلاحات باید پاسخ دهد که چرا چنین قرار دادی بسته....
                                

نظر شما