شناسهٔ خبر: 106369 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کنایه کرباسچی به خرازی

کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اظهار نظرهای اخیر صادق خرازی درباره اصلاح طلبان گفت: کسانی که ساز جدا می زنند معمولا در نهایت خودشان آسیب می‌بینند.

به گزارش «نماینده» غلامحسین کرباسچی درباره وحدت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس اظهار داشت: وحدت یک مسئله عمومی است  و باید همه نیروها ی اصلاح طلب  تلاش کنند که به سمت اهداف مشترکشان حرکت کنند تا وحدت حاصل شود.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی  با اشاره به اظهار نظرهای  اخیر صادق خرازی درباره اصلاح طلبان گفت: کسانی که  ساز جدا می زنند معمولا در نهایت خودشان آسیب می‌بینند  لذا اگر همه احزاب اصلاح طلب با یکدیگر همسو  باشند حتما نتیجه بخش خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه حزب ندای ایرانیان  تاچه حدی  با اصلاح طلبان همسو شده است، بیان کرد: چندان ارتباطی با حزب ندا ندارم، البته نیروهای با سابقه ای در مجموعه آنها هستند که پیش از این از نیروهای اصلاح طلب بودند اما از مجموعه  برنامه ها و تشکیلات آنها مطلع نیستم.

کرباسچی در تشریح  ساز و کار حزب کارگزاران برای انتخابات مجلس گفت:کارگزارن در مجموعه نیروهای اصلاح طلب قصد دارد که در انتخابات فعال باشد  و انشاء الله در نشست ها و برنامه هایی که انجام می شود این وحدت را تقویت می کنند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی  تاکید کرد: با توجه به فعالیت های انجام شده فکر می کنم که همه احزاب اصلاح طلب در انتخابات  به مجموعه واحدی تبدیل شوند.

مدیر مسئول روزنامه  توقیف شده هم میهن  درباره آخرین وضعیت این روزنامه گفت:  برای این روزنامه منع تعقیب صادر شده و  هفت سال است  که قوه قضاییه می خواهد اعمال ماده ۱۸ کنند که تاکنون  اقدامی صورت نگرفته است.

نظر شما