شناسهٔ خبر: 106288 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش سه

نقش داور در پیروزی استقلال تایید شد

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران نقش اشتباهات داوری در پیروزی دیشب استقلال برابر استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ‌برتر ر تایید کرد.

به گزارش «نماینده»، استقلال در حالی روز گذشته با نتیجه ۲ بر یک استقلال اهواز را شکست داد که اشتباهات داوری تاثیرگذار در پیروزی این تیم نقش داشت. داور در اوایل نیمه دوم یک پنالتی مشکوک به نفع استقلال گرفت که حداقل از نگاه کسانی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌ کردند، به هیچ عنوان خطا به نظر نمی‌ رسید. در صحنه گل دوم استقلال هم به نظر می‌ رسید بازیکنان این تیم روی پرویز کریمی دروازه‌بان استقلال اهواز خطای پنالتی انجام داده اند.

این موضوعی است که فریدون اصفهانیان هم آن را تایید می‌ کند: حرف شما درست است و متاسفانه داور در بازی شب گذشته اشتباهات تاثیرگذاری داشته است. متاسفانه در صحنه ای که خسرو حیدری در محوطه جریمه استقلال اهواز سرنگون شد به هیچ عنوان خطایی از عادل کلاه کج سر نزد و البته گل دوم استقلال هم طبق مشاهدات ما روی فیلم بازی به اشتباه سالم اعلام شد. چراکه مهاجم استقلال روی پرویز کریمی خطا کرده بود.

با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته چهارم لیگ‌برتر از داوری به شدت ضرر کرده است، حالا باید منتظر واکنش تند قرمزهای تهرانی در هفته های آتی باشیم.

نظر شما