شناسهٔ خبر: 106287 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کوثری:

رونمایی موشک فاتح ۳۱۳ نشان‌دهنده ثبات قدم نیروهای مسلح در مسیر اقتدار است

کوثری43 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رونمایی از موشک فاتح ۳۱۳ نشان‌دهنده طی مسیر نیروهای مسلح در مسیر اقتدار است.

به گزارش «نماینده» اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی درباره رونمایی از موشک نقطه‌زن فاتح ۳۱۳، گفت: طراحی و تولید این موشک استراتژیک ثمره سال‌ها تلاش و کوشش نیروهای مخلص و جان برکف است، از همین رو اتکا به جوانان و نگاه به استعداد‌های درونی برکات زیادی در حوزه دفاعی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم طراحی و ساخت موشک‌ها بر همین روند ادامه پیدا کند و در آینده دچار کم کاری و عدم پیشرفت نشویم. موشک فاتح ۳۱۳ نشان‌دهنده ثبات قدم نیروهای مسلح در مسیر اقتدار است. امیدواریم در آینده نیز شاهد طراحی تولید و توسعه صنایع دفاعی این چنینی باشیم.

کوثری با تاکید بر اینکه امیدواریم پس از برجام نیز به این موفقیت‌های مهم دست یابیم، گفت: همان‌طور که وزیر دفاع در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه تهران از نگرانی مردم درباره توسعه و پیشرفت در تولید سلاح‌های دفاعی یاد کرد، این نگرانی بین مردم وجود دارد که پس از برجام توان دفاعی کشور تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

وی تاکید کرد: نیروهای نظامی باید توان نظامی خود را به رخ دشمنان بکشانند و رونمایی از چنین دستاوردها و برگزاری رزمایش موشکی از این دست است که می‌تواند مسیر حرکت نیروهای مسلح را به خوبی نشان دهد.

نظر شما