شناسهٔ خبر: 106282 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جایزه ویژه و عجیب به «رامبد جوان» + عکس

رامبد جوان رامبد جوان گفت: من آنقدر در «خندوانه»، هندوانه می‌خورم که در حال ابتلا به بیماری قند هستم.

به گزارش «نماینده»، شب گذشته انجمن منتقدان و نويسندگان خانه تئاتر در جشن سالانه خود از مجری برنامه طنز خندوانه در ایوان شمس تجليل کرد.

در این مراسم از رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» به خاطر تبلیغ تئاتر در این برنامه تلویزیونی و همچنین ایجاد فرصتی برای حضور هنرمندان تئاتر در برنامه، قدردانی شد.

هادی ساعی میهمان ویژه مراسم، پیش از اهدای هدایای در نظر گرفته شده به رامبد جوان، یادآور شد: خنداندن مردم و همچنین خندیدن یک هنر است و رامبد جوان به خوبی این هنر را دارد ولی من هر چقدر هم که می‌خندم، باز هم دیگران می‌گویند که چقدر جدی هستی. البته من نیز با همین چهره نیمی از پیروزی بر حریفان را به دست می‌آوردم و باقی را توسط فنون تکواندو از آن خود می‌کنم.

رامبد جوان

در ادامه و به رسم برنامه «خندوانه» برش‌هایی از هندوانه برای هادی ساعی  و رامبد جوان آورده شده که جوان در واکنش به این حرکت، با لحنی کنایه آمیز، گفت: چه طناز و با نمک. من آنقدر در «خندوانه»، هندوانه می‌خورم که در حال ابتلا به بیماری قند هستم.

وی قدردانی توسط انجمن منتقدان و نویسندگان از برنامه «خندوانه» را برای خود و همکاران‌اش بسیار ارزشمند دانست.

بعد از سخنان رامبد جوان و اشاره او به حضور برخی عوامل برنامه «خندوانه» در سالن، فرزاد حسنی از عوامل حاضر «خندوانه» در سالن از جمله رضا شهیدی‌فرد و محمد بحرانی و همچنین جواد فرحانی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی و سجاد افشاریان نویسنده پلاتوهای برنامه، دعوت کرد تا روی صحنه حضور پیدا کنند.

محمد بحرانی که در برنامه «خندوانه» صداپیشه عروسک «جناب خان» است، درباره همکاری با رامبد جوان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که با رامبد جوان کار می‌کنم. مهمترین ویژگی رامبد جوان کاربلدی یا بازیگری‌اش نیست بلکه مهمترین ویژگی او شرافتش است.

سپس سجاد افشاریان با بیان اینکه چند سالی است به عنوان نویسنده با رامبد جوان همکاری دارم، یادآور شد: من از زمانی که کار خود را شروع کردم در تئاتر فعالیت کرده‌ام.

وی که خود از کارگردان‌های جوان تئاتر نیز هست، با اشاره به سخنان رامتین شهبازی منتقد برگزیده سال انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر، یادآور شد: من دل خوشی از منتقدان تئاتر ندارم. اگر تئاتر ما دچار یک میانمایه‌گی شده به خاطر این است که منتقدان تئاتر کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند و اگر نقدی هم نوشته می‌شود مغرضانه و برخی مواقع همراه با فحاشی است. برخی مواقع همین نقدها باعث کناره‌گیری بزرگان تئاتری و همچنین رفتن جوانان مستعد شده است. امیدوارم روزی جایگاه نقد تئاتر ایران به حدی باشد که همچون کشورهای اروپایی، بر جریان تئاتر تأثیر مثبت بگذارند.

در ادامه رضا شهیدی‌فرد نیز درباره برنامه «خندوانه» و مسیری که این برنامه در احیای استندآپ کمدی طی می‌کند، توضیح داد: شاید همه بخش‌های استندآپ کمدی ما هنوز شأنیت لازم را پیدا نکرده ولی در حال برنامه‌ریزی برای احیای استندآپ کمدی نه به شکل اروپایی بلکه ایرانی آن هستیم.

وی اظهار کرد: از روز تولد امام رضا (ع) شاهد یک رقابت یک حذفی با حضور ۱۶ هنرمند شرکت کننده در استندآپ کمدی برنامه «خندوانه» خواهیم بود که در نهایت برگزیده این رقابت مشخص می‌شود. این روند برای بینندگان، ما و شما و کمدین‌های شرکت کننده در این رقابت، نکته جذابی خواهد بود.

نظر شما