شناسهٔ خبر: 106169 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حجت الاسلام حسینی:

اقدامات قوه قضائیه می‌تواند آغازگر محاکمه بسیاری از دانه درشت‌ها باشد

حجت الاسلام حسینی/431 عضو کمیسیون فرهنگی گفت:باید به قوه قضائیه و شخص آیت الله آملی لاریجانی تبریک گفت و این اقدامات را به فال نیک گرفت زیرا می تواند آغازگر مسیری باشد که بسیاری از مجرمان و دانه درشت ها به میز محاکمه آورده شوند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام‌ سیدمرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد قوه قضائیه در بررسی پرونده مهدی هاشمی گفت: باید به قوه قضائیه و شخص آیت الله آملی لاریجانی تبریک گفت و این اقدامات را به فال نیک گرفت زیرا می تواند آغازگر مسیری باشد که بسیاری از مجرمان و دانه درشت ها به میز محاکمه آورده شوند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه با جدیت هر چه تمام‌تر اقداماتی را شروع کرده است به طوری که کور سوی امید مردم به اجرای عدالت امروز به یک مطالبه جدی بدل شده و ترس در دل مجرمین و افرادی که دست به فساد اقتصادی و اداری می زنند وارد شده است.

حسینی با تاکید بر این که عزت در گروه نتیجه عمل است گفت: قوه قضائیه راهی را آغاز کرده و امیدواریم خداوند کمک کند و این راه عزتمندانه ادامه پیدا کند و به چند مهره بسنده نشود. شجاعت در ادامه مسیر می تواند به ریشه کن شدن فساد در سیستم کشور بسیار کمک کند.

 

نظر شما