شناسهٔ خبر: 106154 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حافظ ناظری /حضور نوازنده‌های خارجی آلبوم «ناگفته» در ایران منتفی شد

حافظ ناظری خواننده و آهنگساز آلبوم موسیقی «ناگفته» از عدم حضور نوزاندگان خارجی این آلبوم در ایران خبر داد.

به گزارش «نماینده»، تور کنسرت‌ حافظ ناظری قرار بود با خضور نوازندگان خارجی آلبوم در شهرهای شیراز، تهران، کرمانشاه برگزار شود که حافظ ناظری اعلام کرد که این تور با بدون حضور این نوازندگان و با هنرمندان ایرانی اجرا می‌شود.

ابتدا قرار بود سال گذشته این کنسرت با حضور جمعی از هنرمندان خارجی برگزار شود اما در آن زمان شهرام ناظری اعلام کرد: «برای این کنسرت تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و از ۶ ماه قبل قراردادها بسته شده بود. اما وزارت امور خارجه در انجام بعضی از کارها تعلل کرد و با وجود تمامی زحماتی که کشیده شده بود این برنامه لغو شد.»

حافظ ناظری در صفحه شخصی‌اش درباره این اتفاق نوشته است: «متاسفانه امروز رسما باید اعلام کنم که بعد از شش ماه تلاشِ بی‌وقفه حضور ستارگان موسیقی جهان برای اجرای «ناگفته» در ایران برای دومین بار و تنها چند روز مانده به اجرا منتفی شد. نمیدانم چه باید گفت ولی با وجود این اتفاق تلخ باز هم با قدرت ادامه خواهم داد. الان نزدیک به یک هفته است که با یک گروه از نوازندگان فوق العاده داخلی هم مشغول تمرین هستیم و مطمئن هستم یک اجرا با شکوه را در پیش خواهیم داشت. اما یک درد بزرگ در سینه من باقی می‌مانند و آن اینکه من بار دیگر شرمنده اسطوره‌های موسیقی جهان شدم و نتوانستم شرایط حضور آنها را در یک کنسرت داخلی فراهم کنم. در حالی که ما هر روزه شاهد خبرهای مبنی بر حضور نوازندگان خارجی در ایران و ارکستر سمفونیک هستیم.»

نظر شما