شناسهٔ خبر: 106050 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مجید مجیدی:

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» قطره‌ای از اقیانوس بیکران رحمت پیامبر است

مجید مجیدی/* کارگردان فیلم «محمد (ص)» گفت: امیدوارم در سینمای جهان اسلام، ساخت این فیلم سینمایی حرکت آغازی برای شروع نهضتی فرهنگی در خصوص پیامبر عظیم الشان اسلام باشد.

به گزارش «نماینده» مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «محمد(ص) » در گفت‌وگو با برنامه «ایرانشهر» رادیو ایران گفت: متاسفانه قرائت‌های اشتباهی که در طول این سال ها در دنیای غرب جاری شده، هیچ نسبتی با اسلام حقیقی نداشته است.

وی افزود: تلاش کردم به عنوان قطره‌ای از این اقیانوس بیکران، رحمت و فضلیت‌های پیامبر(ص) را در قالب اثری با عنوان محمد(ص) به تصویر بکشم، امیدوارم در سینمای جهان اسلام، این حرکت آغازی برای شروع نهضتی فرهنگی در خصوص پیامبر عظیم الشان اسلام باشد.

کارگردان محمد (ص) در پایان به نقش اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی اشاره کرد و گفت: اساسا کشورهای اسلامی به ویژه تلویزیون‌های جهان اسلام در به تصویر کشیدن اسلام حقیقی نقش مهم و ارزنده‌ای دارند و می توان گفت که در طول این سال‌ها، کم کاری این حوزه ها باعث شده دین مبین اسلام، در دنیای غرب، شکلی غیر واقعی به خود گیرد.   

«ایرانشهر» کاری از گروه ایران و جامعه رادیو ایران است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۷:۱۵ از آنتن این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

نظر شما