شناسهٔ خبر: 105959 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شوهانی:

غرب با شنیدن سخنان رهبر انقلاب نقشه خود را بر آب رفته می‌بیند

شوهانی 43 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا و انگلیس هرگاه با حیله و نیرنگ برنامه ای را آغاز می‌کنند، نقشه استکباری آنها توسط مقام معظم رهبری نقش بر آب می شود.

به گزارش «نماینده» احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نقشه نفوذ آمریکا در ایران و منطقه گفت: آمریکا و انگلیس هرگاه با حیله و نیرنگ برنامه ای را آغاز می کنند نقشه استکباری آنها توسط مقام معظم رهبری نقش بر آب می شود.

وی ادامه داد: به جد اعتقاد داریم که آمریکا برای نجات خود از رکود و سقوط جایگاه خود، به فکر تغییر و بهبود چهره‌اش در منطقه است لذا پس از پایان مذاکرات و توافقات احتمالی هسته‌ای، آمریکا نقشه مفصلی برای ورود به منطقه طراحی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: همان طور که رهبر انقلاب تاکید کردند اگر بتوانیم اختلافات را کنار بگذاریم راه نفوذ آمریکا از هر حوزه‌ای را خواهیم بست و نخواهیم گذاشت که  غرب نقشه اختلاف بی انداز و حکومت کن را پیش ببرد.

شوهانی در پایان خاطرنشان کرد: بحث تجزیه عراق و سوریه یکی از مهمترین برنامه‌های آمریکا در منطقه بود که این مسئله می‌تواند جهان اسلام را با مشکلات بسیار زیادی رو به رو کند لذا راه حفظ ثبات منطقه، حفظ آرامش و اتحاد میان مسلمانان است.

نظر شما