شناسهٔ خبر: 105946 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: العالم

سنگسار ۵ زن توسط داعش +تصاویر

سنگسار توسط داعش مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق از سنگسار شدن ۵ زن از سوی گروهک تروریستی داعش در موصل خبر داد.

به گزارش «نماینده»؛ سعید مموزینی گفت: عناصر گروهک تروریستی داعش روز سه شنبه، پنج زن عراقی را در شهر موصل سنگسار کردند و آن ها را به قتل رساندند.

مموزينی افزود: داعش این زنان را به بهانه نداشتن حجاب و پیروی نکردن از دستورات این گروهک سنگسار کرد.


شهر موصل از دهم ژوئن سال گذشته در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد و این شهردرنتیجه تلاش داعش برای تحمیل تفکر و عقاید افراطی خود برهمه بخش های زندگی مردم با بحران امنیتی و سیاسی مواجه است.


عناصر داعش در مناطق تحت کنترل خود هر از گاهی برای ارعاب شهروندان و جلوگیری از هرگونه مقاومت مردمی، شماری از شهروندان را به بهانه های مختلف در اماکن عمومی به قتل می رسانند.

سنگسار توسط داعش

سنگسار توسط داعش

سنگسار توسط داعش

 

 

 

 

 

 

نظرات مخاطبان 0 5

  • ۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۳:۵۵جان بر کف 0 1

    به امید روزی که این داعشی های از سگ نجس که معلوم نییست چه دین و مذهبی دارن بدست شیعیان یک به یک پوستشان کنده بشود و آن روز نزدیک است به برکت صلوات برمحمدو آل محمد (ص). مرگ بر داعش مرگ ببر ترکیه مرگ بر سعودی مرگ بر وهابیون نجسسس 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۷:۱۹nashenas 0 2

    بد بختا نشستن نگاه میکنن انگار فیلمه داعشم هر کاری دلش میخواد میکنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۷:۲۵معلم یزد 0 2

    احمقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۲۱:۱۰رضا 0 1

    اگر این وضعیت ادامه یابد، به اسلام آسیب می رسد. البته آمریکا و غرب بدنبال همین هستند و "پروژه عبور از دین" را با باز گذاشتن دست داعش به وحشی گری کلید زده اند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۸ 0 1

    سلام ...مرگ بر داعش ان شاءالله بزودی شاهد پیروزی مسلمانان واقعی و ازادی کامل مردم اززشر داعش کثیف خواهیم بود...ولی عکس زمان زمستان بوده و همه کاپشن پوشیده اند، چطوری همین سه شنبه اتفاق افتاده ؟؟؟؟
                                

نظر شما