شناسهٔ خبر: 105927 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چیزی شبیه آبروریزی در مشهد!

ورزشگاه فوتبال43 درحالی که قرار بود دیروز ورزشگاه ثامن میزبان بازی دوستانه تیم ملی جوانان با سوریه باشد اما این بازی به دلایل عجیب لغو شد.

به گزارش «نماینده»، اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ما روزی نیست که خود را به شکل های مختلف نشان ندهد. همین چند روز قبل بود که سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که قرار است تیم ملی جوانان با هدایت امیر حسین پیروانی چند بازی تدارکاتی در مشهد برگزار کند. طبق همین برنامه قرار بود امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه ثامن تیم های ملی جوانان ایران مقابل تیم ملی سوریه قرار گیرد.

طبق روال دو تیم ساعت ۱۷ برای آماده کردن خود در ورزشگاه ثامن حاضر می شوند اما در اقدامی عجیب و نادر مسئول ورزشگاه ثامن در را به روی دو تیم ملی باز نمی کند.

مسئولان دو تیم مربوطه که از این تصمیم شوکه شده بودند هر چه اصرار می کنند و توضیح می دهند که طبق برنامه ریزی قبلی فدراسیون فوتبال امروز باید این مسابقه در این ورزشگاه برگزار شود اما درهای ثامن به روی دو تیم و عوامل برگزار کننده این دیدار دوستانه باز نمی شود که نمی شود.

کار به جایی که می رسد که امیر حسین پیروانی سرمربی تیم جوانان از این موضوع ناراحت و حتی عصبانی شود.

از سویی اعضای تیم ملی سوریه نیز که توقع چنین برخوردی را نداشتند از این نحوه میزبانی متعجب و ناراحت می شوند.

درحالی که اصرارها کارساز نبود و مسئول حاضر در ورزشگاه ثامن الائمه اعلام می کرد که باید نامه مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به او داده شود تا بتواند در را باز کند. او همچنین اعلام کرده که اگر هم درهای ورزشگاه را باز کند چمن ورزشگاه به دلیل نداشتن خط کشی شرایط برگزاری بازی را ندارد!

در این شرایط واقعی مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال استان خراسان رضوی با مسئول حاضر در ورزشگاه ثامن هر چه صحبت میکند بی فایده بوده و میزان فشار وارده به واقعی به حدی می شود که او دچار حمله قلبی می شود و سکته می کند.

در نهایت با این تصمیم عجیب و نادر ورزشگاه ثامن این بازی دوستانه که از قبل برگزاری آن اعلام شده بود کنسل شد.

نظر شما