شناسهٔ خبر: 105720 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کاندیداهای اصلاح طلبان برای هیئت رئیسه شورای شهر تهران

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: اصلاح‌طلبان شورای شهر برای کاندیداهای هیئت‌ رئیسه هنوز به اجماع نرسیده‌اند و قرار است با برگزاری جلسه‌ای در هفته آینده تکلیف مشخص شود.

به گزارش «نماینده» اسماعیل دوستی درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران، ‌ گفت: مهدی چمران و احمد مسجدجامعی کاندیداهای ریاست شورای شهر خواهند بود و از گزینه‌های احتمالی دیگر اطلاعی ندارم.

وی با بیان اینکه بنده قصد دارم به عنوان سخنگوی شورا کاندیدا شوم، ‌ ادامه داد: مرتضی طلایی دوست دارد که رئیس شورا شود اما هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

دوستی در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد هیئت رئیسه فعلی و قبلی شورای شهر، اظهار داشت: ریاست فعلی در مقایسه با گذشته اصلا به صورت هیئت رئیسه اداره نمی‌شود بلکه رئیس‌گونه اداره می‌شود و متکی به فرد است این در حالی است که مسجدجامعی در دوره گذشته ارتباط بهتری با هر دو جریان داشت

وی در پاسخ به اینکه برخی معتقدند ارتباط مسجدجامعی با هر دو جریان از سومدیریت وی ناشی می‌شد، گفت: خیر؛ هر دوی این افراد انسان‌های بزرگی هستند و زحمت می‌کشند اما در زمان مدیریت مسجد جامعی با وجود دولت روحانی کارها بهتر پیش می‌رود.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: جلسه با اصلاح طلب‌ها برای انتخاب منشی‌های هیئت رئیسه خواهیم داشت و هادی ساعی یکی از کاندیداهای احتمالی ما برای منشی است. در هفته آتی جلسه ای با حضور تمام اصلاح طلبان شورای شهر برگزار خواهد شد تا ترکیب پیشنهادی این طیف مشخص شود اما هنوز در این زمینه به اجماع نرسیده‌ایم.

نظر شما