شناسهٔ خبر: 105712 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سوال از وزیر ارشاد در صحن علنی مجلس قطعی است

سالک43 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در صحن علنی مجلس قطعی عنوان کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره زمان و نحوه طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس پس از آنکه چند نماینده از پاسخ‌های او در کمیسیون قانع نشدند، گفت: حدود ۱۰ سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح بود که در جلسات کمیسیون فرهنگی طرح شد که به هر ترتیب برخی از نمایندگان از پاسخ‌های آقای وزیر قانع نشدند.

وی تاکید کرد: وقتی نماینده‌ای قانع نمی‌شود، نمی‌شود اصرار کرد که به هر ترتیب او را قانع کرد. در این قبیل موارد سوال به هیات رئیسه مجلس ارجاع می‌شود و در خصوص ایشان هم سوالات به هیات رئیسه داده شده است.

سالک درباره محور سوالاتی که از وزیر ارشاد پرسیده شده و نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های علی جنتی قانع نشده‌اند، گفت: این سوالات عمدتا درباره برخی فیلم‌ها از جمله «قصه‌ها» و همچنین برخی مسائل فرهنگی جامعه و کشور بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان‌طور که گفتم سوالات به هیات رئیسه مجلس ارجاع شده و هم‌اکنون در دستور کار هیات رئیسه است و هر زمان که آنها تشخیص بدهند در صحن علنی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح می‌شود.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از اعضای کابینه دولت یازدهم است که تاکنون دو کارت زرد از مجلس شورای اسلامی دریافت کرده است.

نظر شما