شناسهٔ خبر: 105689 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

انتقاد«فتاح» از وضعیت اقتصادی کشور/ تاکید بر تغییر و تحول در کمیته امداد(ره)

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام(ره) با اننقاد از وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: چند صد هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم در صورتی که این پابرهنگان گاها برای دریافت پنج میلیون تومان با مشکلاتی مواجه می شوند.

به گزارش «نماینده»، پرویز فتاح در شانزدهمین نشست سالانه اتخادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده فنی دانشگاه تهران با اشاره به توجه امام به پابرهنگان و مستمندان اظهار داشت: ما مسئولین وظیفه داریم تا پای جان به این طرفداران نظام خدمت کنیم و این امر صدقه سری و ترحم نمی خواهد بلکه نیازمند عقلانیت، تدبیر و تعقل است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: این امر نگاه عدالت محور و همت مسئولین را می خواهد و باید مسئولین در کنار محرومین حضور یابند و وضعیت آنها را ببینند و خجالت بکشند.

وی در اننقاد از وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: چند صد هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم در صورتی که این پابرهنگان گاها برای دریافت پنج میلیون تومان با مشکلاتی مواجه می شوند.

فتاح در تشریح رسالت های دانشجو گفت: دانشجو همیشه باید آرمانگرا و طرفدار محرومان باشد کما اینکه از اول انقلاب هم دانشجویان در گروه های جهادی در مناطق دوردست حاضر شده و خدمت می کردند و ما خواهشمندیم که این حضور در منطق محروم ادامه یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) درمورد وضعیت کمیته امداد اظهار داشت: از مدیران قبلی و اقدامات صورت گرفته دفاع می کنم و معتقدم با توجه به فرامین رهبری باید تغییر و تحولاتی چه در ظاهر و چه نگاه سیستمی مجموعه انجام گیرد و در این زمینه از حمایت های دولت و مجلس بهره خواهیم برد.

نظر شما