شناسهٔ خبر: 105637 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

«پایتخت»ی‌ها به نقدها توجه کنند

پایتخت43 محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما عصر امروز ۲۵ مرداد ماه در مراسم تقدیر از عوامل سریال «پایتخت ۴ » از این هنرمندان به عنوان «پایتختی‌های کارآزموده» نام برد.

به گزارش «نماینده»، مدیر شبکه یک خطاب به عوامل این مجموعه داستانی گفت: با وجود این که پایتختی‌ها کارآزموده و حرفه‌ای هستند، اما انتقاداتی هم از سوی برخی دوستان درباره سریال پایتخت شنیده شد که از پایتختی‌ها می‌خواهم به انتقاداتی که مقدور است توجه کنند.

محسن تنابنده، سیروس مقدم، خشایار الوند، هومن حاجی عبداللهی، الهام غفوری، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، علیرضا خمسه، محمدرضا علمیردانی، احمد مهران‌فر، ‌ سارا و نیکا فوقانی اصل، بازیگر نقش چوچانگ، هدایت هاشمی و سایر بازیگران و عوامل پشت صحنه این مجموعه از جمله حاضران این مراسم بودند که از همه آن‌ها تقدیر شد.

مدیر شبکه یک سیما در صحبت‌هایی کوتاه در جمع اهالی سریال تلویزیونی «پایتخت»، ضمن تشکر از آنان، خاطرنشان کرد: سریال‌هایی که شماره آن‌ها به ۲، ۳، ۴ می‌رسد هم یک فرصت به جهت جذب مخاطب است و هم یک تهدید؛ چرا که کار سازندگان را دشوارتر می‌کند. مجموعه پایتخت ۴ برخلاف ۳ سری گذشته که در ایام نوروز پخش شد، امسال در ماه مبارک رمضان تولید و پخش شد و زمان طولانی‌تری را داشت و قطعا دشواری‌هایی را نیز به همراه داشت به جهت این که باید یک سری مضامین مذهبی را به کار اضافه می‌کرد که مجموع آن‌ها این کار را برای سازندگان سخت کرده بود، اما خوشبختانه اتفاق خوبی افتاد.

احسانی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: جا دارد در همین جا از آقایان سیفی‌آزاد مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک و مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیما که همواره با سریال پایتخت همراه بودند که این کار توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد، تشکر ویژه کنم.

مراسم تقدیر از عوامل سریال پایتخت با حمایت مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی از جمله معاونت سیمای جمهوری اسلامی، شبکه یک، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، ریاست حوزه‌های علمیه استان تهران، مرکز رسیدگی به امور مساجد و سازمان هنری و رسانه‌ای اوج به میزبانی یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

همچنین دلایل تجلیل از عوامل سریال پایتخت در ۸ محور اصلی از سوی ستاد برگزاری مراسم به این شرح اعلام شده است: تکریم سبک زندگی دینی و ملی، پرداخت مطلوب به کیان خانواده به عنوان محور اجتماع سالم، ارائه مناسب از جایگاه مسجد و گزاره‌های دینی، پرداخت شایسته به موضوع قانون و قانون‌مداری، پرداخت خاص به موضوع محیط زیست و مقابله با پدیده زمین‌خواری، ترویج ازدواج آسان، ترویج شادی اجتماعی سالم و خنده حلال و تکریم هنرمندان دین باور و ترویج نگاه دین‌مدارانه به هنر.

مراسم تقدیر از عوامل سریال «پایتخت ۴ » عصر امروز ۲۵ مردادماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی با حضور همه عوامل این مجموعه برگزار شد؛ در این مراسم بازیگران سریال پایتخت ۴ و همچنین تهیه کننده و کارگردان هریک سخنرانی کوتاهی را داشتند که جریان کامل این مراسم متعاقبا ارسال می‌شود.

نظر شما