شناسهٔ خبر: 105629 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دستور روز اصلاح‌طلبان ایجاد تفرقه بین اصولگرایان است

سجادی/ سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه متاسفانه دستور روز اصلاح‌طلبان این است که تفرقه را در بین اصولگرایان دامن بزنند، گفت: این در حالیست که ما از اصلاح‌طلبان بعنوان رقیب حمایت کرده‌ایم و معتقد هستیم باید در صحنه انتخابات اصولگرایان با اصلاح طلبان رقابت کنند.

به گزارش «نماینده» سیدکمال سجادی در رابطه با برخی‌ ادعاها مبنی بر اینکه اصولگرایان در رسانه‌های خود و دیگر بسترها حرکت‌هایی را انجام می‌دهند تا از ورود اصلاح‌طلبان به مجلس جلوگیری کنند، اظهار داشت: ما معتقدیم اصلاح‌طلبان رقبای ما هستند و قطعا باید در صحنه حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: رقبای خوب می‌توانند انتخابات را زنده‌تر، پرشورتر و با هیجان بیشتر و با درجه مشارکت بالا برگزار کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه ما علاقه‌ای نداریم که اصلاح‌طلبان در صحنه حضور نداشته باشند، افزود: بدون حضور اصلاح‌طلبان، رقابتی وجود ندارد در حالیکه باید رقابت سالمی بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد.

سجادی بیان کرد: فیلتر شورای نگهبان برای تعیین صلاحیت‌ها معیارهای مشخصی درنظر دارد زیرا همانطور که بعضی از اصولگرایان رد صلاحیت می‌شوند اصلاح‌طلبان نیز رد می‌شوند و روند تأیید هم به این شکل است.

وی با تأکید براینکه هرگز قاعده‌ای وجود نداشته که اصلاح‌طلبان به طور کامل رد صلاحیت شوند تا عرصه انتخابات برای اصولگرایان خالی باشد، ادامه داد: ما علاقمندیم اصلاح‌طلبان با تمام قوا وارد انتخابات شوند تا دو جناح کلاسیک و سنتی به نام‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با یکدیگر رقابت کنند چرا که حضور دو جریان، انتخاباتی عادلانه با درجه مشارکت بالا که همه صلاحیت درآن دخیل باشند، ایجاد می‌کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بر اساس اظهارات برخی افراد، اصولگرایان تلاش می‌کنند تا اصلاح‌طلبان نتوانند از تمام ظرفیتشان در انتخابات استفاده کنند از این رو سران اصلی اصلاح‌طلبان را به اتفاقات سال ۸۸ وصل می‌کنند، بیان کرد: چنین موضوعی وجود ندارد و اتفاقا این کار را رسانه‌های اصلاح طلب انجام می‌دهند به صورتی که اشکالات دولت قبل را به پای تمام اصولگرایان می‌نویسند در حالی که محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق، تاکنون نگفته که یک اصولگرا است.

سجادی با اشاره به اینکه چنین خطی در مطبوعات و رسانه های اصولگرا وجود ندارد که افراد را تخریب و یا تضعیف کنند، تصریح کرد: در مقابل، خطی در رسانه‌های اصلاح‌طلب وجود دارد تا تشتت را در بین اصولگرایان دامن بزند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه متاسفانه دستور روز اصلاح‌طلبان این است که تفرقه را در بین اصولگرایان دامن بزنند، گفت: این در حالیست که ما از اصلاح‌طلبان بعنوان رقیب حمایت کرده‌ایم و معتقد هستیم باید در صحنه انتخابات اصولگرایان با اصلاح طلبان رقابت کنند.

 

سجادی با بیان اینکه باید رقابت سالم، عادلانه، انسانی، اسلامی و اخلاقی باشد و اصول بازی‌ سیاسی به خوبی رعایت شود، خاطر نشان کرد: سعی‌مان بر این است که بین خودمان شورای هماهنگی ایجاد کنیم که همین کار را نیز اصلاح‌طلبان باید انجام می‌دهند و تأکید می‌کنم ما از کارهای غیراخلاقی که بخواهیم رقیب را از صحنه خارج کنیم، انجام نمی‌دهیم.

 

نظر شما