شناسهٔ خبر: 105606 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خجسته خبر داد:

بررسی مشکلات ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی در کمیسیون شوراهای مجلس

خجسته43 رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس از بررسی مشکلات ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش «نماینده» امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر دیروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: جلسه دیروز کمیسیون با حضور فرماندهی و معاونین نیروی انتظامی با محوریت بررسی مشکلات ناجا برگزار شد.

وی افزود: گستردگی وظایف و مأموریت‌های ناجا در سطح کشور این امر مهم را می‌طلبد که حمایت از این نیرو به صورت ویژه در تمام ابعاد انجام شود.

خجسته با اشاره به صلاحیت‌های این کمیسیون در رسیدگی به امور داخلی کشور تصریح کرد: کمیسیون این آمادگی را دارد تا در جهت تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های انتظامی و امنیت ملی، تمام توان خود را به کار بسته و در حوزه قانونگذاری و تأمین بودجه نیز برای این نیرو نهایت همکاری را داشته باشد.

وی یادآور شد: در ابتدای جلسه دیروز کمیسیون، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به منویات فرمانده کل قوا در حکم ابلاغی به وی گفت که مقام معظم رهبری انتظار دارند تا نسبت به معیشت کارکنان و صیانت از آنان و ایجاد فضای انقلابی بین آنان اقدام عملی انجام داده و در این راه ضمن توجه جدی به اجرای دقیق ماموریت‌ها، همکاری‌های دستگاه با این نیرو گسترش یابد.

خجسته در پایان خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع ماموریت‌های ناجا، بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دولت و مجلس با این نیرو تاکید و ابراز امیدواری کرد که تعامل میان این نیرو و مجلس بیش از پیش افزایش یابد، همچنین در ادامه این جلسه معاونان اطلاعات و عملیات، آگاهی و اجتماعی و پلیس پیشگیری گزارشی از عملکرد خود در 6 ماهه گذشته را از خود ارائه کردند.

نظر شما