شناسهٔ خبر: 105520 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

گردشگری چابهار زیر چرخ صنعت مغفول مانده است

مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار به ویژه بخش گردشگری گفت: گردشگری از جمله اکوتوریست و طبیعت‌گردی از جمله مقوله‌هایی هستند که می‌توان روی آن کار کرد اما این بخش از سرمایه‌گذاری در چابهار زیر چرخ صنعت مغفول مانده است.

به گزارش «نماینده»، احمدی افزادی اظهار کرد: برای شناساندن بهتر چابهار علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم، نیاز به پژوهش از طریق نظرسنجی، تحلیل محتوا، بازیابی و بازسازی ظرفیت‌هاست تا از این طریق بتوانیم چابهار را در ذهن ایرانیان ماندگار کنیم.

وی ساحل بکر و دیدنی چابهار را از دیگر ظرفیت های بخش گردشگری عنوان کرد و افزود: دوری چابهار از مرکز، دسترسی به این فرصت خدادادی را مشکل کرده است اما با تبلیغات می توانیم نسبت به معرفی و جذب گردشگر اقدام کنیم.

بر اساس این گزارش، اعضای ستاد رویدادهای منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در چهارمین نشست خود در این منطقه که با حضور معاونین، مشاورین، مدیران سازمان، اعضای اتاق بازرگانی و صنایع منطقه و رییس شورای شهرستان چابهار در محل سالن کنفرانس سازمان برگزار شد، در خصوص آماده سازی اماکن محل برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‌های بین المللی بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما