شناسهٔ خبر: 105218 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نقوی حسینی:

قاطعیت قوه قضاییه در اجرای حکم مهدی هاشمی ستودنی است/ تقدیر از دستگاه قضا به پاس برخورد با آقازاده‌ها

سیدحسین نقوی حسینی431 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تقدیر از قوه قضاییه به سبب اجرای حکم مهدی هاشمی گفت: این قوه تمام تلاش خود را جهت اجرای حکم مفسدان اقتصادی بکار گرفته است.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای حکم مهدی هاشمی اظهار داشت: روند رسیدگی پرونده مهدی هاشمی موجب شد که مردم به دستگاه قضایی اعتماد بیشتری پیدا کنند.

وی با تحسین از اجرای این حکم، افزود: این جمله قانون اساسی که می‌گوید همه مردم در قبل قانون مساوی هستند به منصه ظهور رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضائیه با قاطعیت در مقابل هر نوع فسادی می‌ایستد و توجهی به وابستگی آنها به افراد در سمت‌های مختلف ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: قوه قضاییه تمام تلاش خود را می‌کند تا با مفسدین اقتصادی و دیگر مجرمان برخورد کرده و آنها را به سزای اعمال خود برساند.

نقوی حسینی ضمن تقدیر از قوه قضائیه به سبب اجرای حکم مهدی هاشمی، تأکید کرد: قوه قضائیه در این پرونده محکم ایستاد تا به اجرا برسد و باعث شد هر کسی در هر دستگاه،‌ جایگاه و عنوانی به این نکته توجه کند که قوه قضائیه با هیچ مفسد اقتصادی یا دیگر مجرمین تعارف ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قوه قضائیه با این عمل خود ایجاد امیدواری کرد که همه در برابر قانون مساوی هستند و مفسدان حواسشان جمع می‌شود و می‌دانند قوه قضائیه هیچ کوتاهی در مقابل آنها ندارد.

نظر شما