شناسهٔ خبر: 104988 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات حجت الاسلام طاهری نماينده گرگان در تعطیلات مرداد صحن علنی

سیدعلی طاهری/2 مجلس شورای اسلامی برخی روزهای مردادماه جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش «نماینده» روزهای ۱۰ تا ۱۶ تیرماه جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت "نماینده" در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماينده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی را در هفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید:

 

ديدار دكتر سيدعلی طاهری با هنرمندان گلستان

دكتر سيدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با تعدادي از هنرمندان استان گلستان بابیان اینکه مأموریت‌هایی که بر عهده هنرمندان است اثرگذاری بیشتری در جامعه دارد، می‌گوید: مسئولیت هنرمندان بسیار سنگین است.
حجت‌الاسلام سید علی طاهری با اشاره به اینکه بعضی از مشکل‌ها راه‌حل استانی ندارد، می‌گوید: در بحث بیمه مشکل‌هایی وجود دارد که مجلس شورای اسلامی به‌تنهایی نمی‌تواند آن را برطرف کند. باید آسیب‌های بیمه شناخته شود و راهکارها داده شود و کمسیون فرهنگی هم صد درصد همراهی می‌کند.
وی بابیان اینکه همه دولت‌ها باید به فرهنگ به‌عنوان مباحث اصلی نگاه کنند، می‌گوید: بودجه فرهنگی ما با خیلی از کشورهای دیگر قابل‌مقایسه نیست و مشکلات باعث شده فرهنگ در حاشیه باشد. در برخی جلسه‌های مشترک با شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون فرهنگی با مسئولین مربوطه مباحث مطرح‌شده است اما انجام‌نشده است.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سرانه فرهنگی در ایران برای هر نفر هنوز مشخص نشده استفاده ادامه می‌دهد: ما با این معضل چگونه می‌توانیم برای کارهای فرهنگی قدمی برداریم و در حال حاضر هم معجزه اتفاق افتاده است که هنرمندان توانسته‌اند در این عرصه کار کنند.
حجت‌الاسلام طاهری بابیان اینکه مردم باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که دغدغه فرهنگ را مثل دغدغه اقتصاد، سیاست و عمران و سازندگی داشته باشد، می‌گوید: در سال ۱۳۹۱مصوب کردیم که دستگاه‌ها موظف هستند برای تزئین اتاق‌ها و دادن هدیه از آثار هنرمندان ایرانی استفاده کنند که این مسئله یک سال مصوب شد و سال بعد در صحن مجلس رای نیاورد.
وی با تأکید بر اینکه همه نمایندگان باید دغدغه فرهنگی داشته باشند برنامه ششم را مهم عنوان می‌کند چراکه می‌شود در این برنامه مسائلی را در نظر بگیریم.
اقبال مردمی را به سمت تئاتر بیشتر کنیم

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که اوضاع تئاتر تهران را هم با مشکلات زیادی عنوان می‌کند و این معضل را کشوری می‌داند، می‌گوید: جذبه سینما بیشتر است و امکانات بیشتر به آن سمت‌وسو رفته است. نیاز به یک کار ارزیابی ریشه ای است و این مسئله را آسیب‌شناسی کنیم. اگر امکانات دولتی ضعیف است باید سعی کنیم اقبال مردمی را به سمت تئاتر بیشتر کنیم.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

برگزاري آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی در گرگان با حضور دكتر طاهري

مراسم تجلیل از مروجین فرهنگ پهلوانی و خیرین ورزش و جوانان گلستان، در زورخانه پوریای ولی گرگان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمين دكتر سید علی طاهری و عیسی امامی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، محمد بهشتی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گلستان و جمعی از اهالی ورزش پهلوانی استان حضور داشتند.
ابتدای مراسم، بیانیه نماینده ولی فقیه در گلستان درباره اهمیت فرهنگ پهلوانی در ورزش از سوی مجری برنامه قرائت شد.
در پایان مراسم از مروجین فرهنگ پهلوانی و خیرین منتخب استان گلستان تجلیل به عمل آمد. بر این اساس از رمضان جواهری، فرهاد بابایی، دکتر سلامت، سید حسن حسینی، قدرت الله رضایی و مهندس شریعت در بخش خیرین ورزش و جوانان و از احمد محمدی رازی، علی شام بیاتی، حسینعلی ملک، لیلا کوهکن و لیلا نعیم آبادی در بخش مروجین فرهنگ پهلوانی تجلیل شد.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

نشست صمیمی حجت الاسلام طاهری با کارکنان اوقاف گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از احتمال تشکیل معاونت عمرانی مساجد در اوقاف خبر داد و گفت: احیای موقوفات و توسعه وقف کار سختی است ولی ثواب مضاعفی دارد.
حجت‎الاسلام دكتر سید علی طاهری در نشستی صمیمی در جمع کارکنان اوقاف گلستان اظهار کرد: اگر وقف نبود شاید امروزه اثری از قرآن و اهل بیت (ع) نبود چرا که وقف در توسعه فعالیت‎های دینی مربوط به قرآن و اهل بیت اثرات فراوانی داشته و به حمدالله در کشور ما مردم ارادت خاصی به اهل بیت دارند.
وی تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروزی که خیلی خاص است وقف می‎تواند اهمیت خود را نشان دهد.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی به موقوفات آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: زمانی که آقا امام رضا (ع) شهید شدند از مادیات دنیا چیزی نداشتند ولی ارادت به اهل بیت و مسئله وقف امروزه آستان قدس رضوی را جزو پولدارترین نهاد غیردولتی کرده به حدی که در بعضی موارد حتی به دولت هم کمک می‎کند.
طاهری ادامه داد: کار وقف آسیب‎های جدی در کشور دیده است مثلا بعد از انقلاب به واسطه اینکه برخی از موقوفات در جهت نیات خودش پیگیری نشد باعث تعطیل شدن آنها شد و این مسئله ذهنیت بدی را برای مردم بر جا گذاشت.

شاهد رشد قابل توجهی نسبت به احیاء موقوفات بودیم
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر شاهد رشد قابل توجهی نسبت به احیاء موقوفات بودیم و ضمن خدا قوت به کارکنان سازمان اوقاف می‎گویم که احیاء موقوفات و توسعه وقف کار سختی است ولی ثواب مضاعفی دارد.
وی با بیان اینکه وقتی پیامکی از وقف جدید می‎بینم بسیار خوشحال می‎شوم، خاطرنشان کرد: برخی از مردم ما تمکن مالی خوبی دارند که با اطلاع‎رسانی و مشاوره به وقف روی می‎آورند و این وظیفه کارکنان اوقاف است.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب مجموعه‎های تلویزیونی زیادی ساخته شده که متاسفانه راجع به وقف جز در مواردی اندک چیزی را شاهد نبودیم و چه خوب بود مثل برنامه تلویزیونی «پرده‎نشین» که به نوعی وقف را در قالب هنر معرفی کرده بود فعالیت در این زمینه بیشتر می‎شد.
طاهری در خصوص «کمیسیون وقف» و نوع نگاه نمایندگان در رابطه با وقف نیز اذعان داشت: گمان این است که فراکسیون وقف جزو فراکسیون‎های پرجمعیت مجلس باشد اما نگاهی در بین همکاران ما در مجلس هست که اوقاف را یک اداره پر درآمد می‎پندارند و وقتی برای کمک به مساجد و امامزادگان و یا تکایا به سازمان اوقاف مراجعه می‎کنند با نگاه شرعی اینکه وقف باید در محل نیت خود صرف و خرج شود و هیچ‎کسی حق تعدی از نیت واقف را ندارد روبرو می‎شوند و به خاطر اینکه از طرف مردم و حوزه انتخابیه خود در راستای کمک مالی به مساجد و تکایا تحت فشار هستند و کمک مال نمی‎بینند بالطبع ناراحتی‎هایی در پی دارد.
وی گفت: برخی از نمایندگان نسبت به احکام وقف آگاهی دارند و برخی دیگر نیز باید با اطلاع‎رسانی شما روسا، مدیران و کارکنان توجیه شوند و با گزارش کار و اطلاع‎رسانی از آنچه در اختیار وقف است کمک می‎کند تا نگاه همکاران ما واقع‎بینانه نسبت به وقف و توقعات و گله‎مندی‎ها با این راه نیز برطرف خواهد شد.

احتمال تشکیل معاونت عمرانی مساجد در اوقاف
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص سخنانی در مورد ادغام سازمان تبلیغات اسلامی با اوقاف و واگذاری امور مساجد به اوقاف نیز یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری است و کار نرم‎افزاری مساجد را به عهده دارد لذا اوقاف سازمانی وابسته به دولت است که در شرایط کنونی احتمال ادغام و یا اینکه مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری قرار گیرد ضعیف است.
وی ادامه داد: در رابطه با امور مساجد باید گفت یک مرحله واگذاری کارهای عمرانی مساجد به اوقاف از سوی مجلس تصویب و به شورای نگهبان تحویل شد که به خاطر ایراداتی که گرفته شده بود، دوباره عودت داده شد تا بیشتر در این زمینه بررسی شود.

طاهری از احتمال تشکیل معاونت عمرانی مساجد در اوقاف خبر داد و گفت: در کشور سازمانی که به تنهایی امور مساجد را به عهده داشته باشد وجود ندارد و از بعد از انقلاب هر دولتی روی کار آمده مبلغی ناچیز که کفاف هزینه‎ها و ساخت مساجد را در کشور نداشت را پرداخت می‎کرد از این رو با دستور کار قرار دادن اینکه یک دستگاه متولی این امور باشد موضوع بررسی شد تا با تشکیل معاونت عمرانی مساجد در اوقاف و کمک دولت به این پایگاه فرهنگی متولی امور مساجد نیز مشخص شود و این مسئله در حال بررسی است.

گفتنی است در اين نشست از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در احکامی جداگانه هیئت امناء سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) گرگان معرفی شدند.
در خاتمه از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان احکام هیئت امنایی سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) گرگان به حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری (نماینده مردم شریف گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی)، حجت‎الاسلام خیرخواه رئیس مرکز بزرگ شمال کشور)، محمد بابایی، محمدصادق پورقاسم (رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات گلستان) و مهدی کاهه داده شد.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

بازديد دكتر سيدعلي طاهري و معاون وزير راه از راه هاي روستايي

دكتر سيدعلي طاهري نماينده مردم گرگان و آق قلا به همراه معاون وزير راه و شهرسازي مهندس ميرشفيع از راه هاي روستاي شهرستان گرگان و آق قلا بازديد كردند.

در اين بازديد مهندس عيسي امامي ديگر نماينده مردم گرگان و آق قلا و معاون اداره كل راه و شهرسازي استان و رييس راه و شهرسازي گرگان ، دهياران و تعدادي از اعضاي شورار روستا ها نيز حضور داشتند.

در پايان اين بازديد از راه هاي روستاي هاي گرگان و آق قلا(زنگيان-فيض آباد-نصرآباد-قلي اباد-فتح باغ - لاملنگ و ....) آقاي مهندس ميرشفيع معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي براي ترميم و بهسازي و روكش اسفالت محور راه هاي روستايي دستورات لازم را صادر كردند.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

مراسم اختتامیه مسابقات اسکواش آزاد قهرمانی بانوان کشور با حضور دكتر سيدعلي طاهري

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز با حضور حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس و عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکواش کشور، الهام شیرزاد نایب رییس فدراسیون اسکواش، بهمن طیبی و الهه غیناقی مدیرکل و معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان، مادر و خواهر شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتم لو»، احمد تجری رییس سابق هیات اسکواش گلستان و جمعی از اهالی جامعه اسکواش گلستان برگزار شد.

مسابقات اسکواش آزاد قهرمانی بانوان کشور پس از دو روز در گلستان با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد. 
مسابقات اسکواش آزاد قهرمانی کشور در بخش بانوان با عنوان جام «شهدای مدافع حرم» با معرفی ورزشکاران برتر و برگزاری مراسم اختتامیه در مرکز استان گلستان به پایان رسید.
در روز پایانی رقابت ها، رضوان سادات نقیبی و غزال شرفپور از گلستان به همراه آرزو موسوی زاده و حدیث فرزاد از تهران با پیروزی بر حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این مرحله نقیبی و شرفپور به ترتیب برابر موسوی زاده و فرزاد شکست خوردند و به مقام سومی مشترک این دوره از رقابت ها دست یافتند.
در بازی نهایی که بازیکنان تهرانی برگزارکننده آن بودند، آرزو موسوی زاده با پیروزی ۳ بر صفر برابر حدیث فرزاد به مقام قهرمانی رسید.
«مستانه کرم پور» به نمایندگی از فدراسیون اسکواش، وظیفه سرپرستی کل مسابقات را برعهده داشت و در مجموع هشت داور (پنج نفر از گلستان، یک نفر از استان های خراسان رضوی، مازندران و تهران) قضاوت بازی ها را بر عهده داشتند.
این دوره از مسابقات با شرکت ۶۲ ورزشکار از ۱۲ استان کشور به صورت آزاد و تک حذفی، به مدت دو روز در خانه اسکواش شهرستان گرگان برگزار شد.
گلستان به شایستگی از مسابقات میزبانی کرد
نایب رییس فدراسیون اسکواش کشور از میزبانی گلستان از رقابت های اسکواش آزاد قهرمانی بانوان کشور تقدیر کرد.
الهام شیرزاد پس از پایان مسابقات اسکواش آزاد قهرمانی کشور بانوان اظهار کرد: استان گلستان میزبانی شایسته ای از مسابقات به عمل آورد و نزدیک بودن اسکان تیم ها با محل برگزاری رقابت ها قابل تقدیر بود.
شیرزاد با ابراز رضایت از خدمات میزبان بیان کرد: جزو معدود دفعاتی بوده است که شهر میزبان وظیفه تغذیه ورزشکاران را نیز بر عهده داشته و از این نظر باید از مسئولان گلستان تشکر کنیم.
وی ضمن تشکر ویژه از سرپرست و نایب رییس هیات اسکواش گلستان گفت: انجام میزبانی شایسته در آغاز کار مدیریت جدید موجب می شود اعتقاد و حمایت های فدراسیون نسبت به گلستان افزایش پیدا کند.
وی با مطرح خواندن اسکواش بانوان گلستان در سطح کشور خاطرنشان کرد: گلستان از نظر اسکواش بانوان در سطح قابل قبولی قرار دارد و با برگزاری کلاس های ارتقای داوری و مربیگری و همچنین استعدادیابی می تواند در جایگاه بهتری قرار بگیرد.
نایب رییس فدراسیون اسکواش کشور تصریح کرد: از نظر امکانات و تجهیزات، گلستان ظرفیت بسیار بالایی دارد و در چنین فضایی به راحتی می توان نیروهای بیشتری را پرورش داد.
شیرزاد افزود: باتوجه به داشتن زیرساخت های مناسب در این استان، ما می توانیم در آینده اردوهای تیم ملی را به صورت دوره ای در این مکان برگزار کنیم و از این نظر کار برای ورزشکاران استان راحت تر خواهد بود.
وی به حضور دو ورزشکار گلستانی در جمع چهار نفر برتر مسابقات اشاره و اظهار کرد: چنین موضوعی نشان دهنده توانمندی بالای اسکواش بانوان استان است و با برنامه ریزی و هدایت برتر می توانند به رتبه های بالاتر نیز دست یابند.
وی در ادامه به مسابقات پیش روی بانوان کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات ایران جونیور در روزهای ۲۴ تا ۲۷ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد و در روزهای یکم تا پنجم شهریور نیز تهران میزبان مسابقات جوانان آسیا خواهد بود.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

دیدار دکتر سیدعلی طاهری با روحانیون

حجت الاسلام سید علی طاهری، در دیدار با روحانیون مستقر در گلستان اظهار کرد: از فعالیت ها و خدمات سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و روحانیون مستقر به‌عنوان سفیران فرهنگی و دینی نظام در محلات تشکر می کنم.

وی در ادامه به تحلیل اوضاع امروز کشور پرداخت و گفت: امروز نظام اسلامی ایران در دنیا و منطقه مسئولیت بسیار بزرگی را بر دوش دارد.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: امید همه مظلومان عالم به برکت امام راحل(ره) و به انقلاب ما است.

حجت الاسلام طاهری با بیان این که نگاه دنیا به ایران اسلامی یک نگاه الگویی است، خاطرنشان کرد: مظلومین عالم ایران را به‌عنوان ناجی خود در دنیا می شناسند و عملکرد ما در اینجا برای آن ها بسیار مهم است.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

پرسش و پاسخ دكتر سيدعلي طاهري در انجمن نویسندگان گلستان هوران

دکتر سيدعلي طاهری نماینده گرگان و حجت الاسلام فضیلت مدیر کل ارشاد گلستان با شرکت در نشست فرهنگی هوران به سوالات اهالی کتاب و خبرنگاران پاسخ دادند.
سلسله نشستهای فرهنگی شهید آوینی هر هفته چهارشنبه ها در انجمن نویسندگان گلستان هوران واقع در محله سبزه مشهد گرگان برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین والسملمين سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان مهمان این برنامه بودند.

در ابتدای جلسه حسین پایین محلی فعال فرهنگی دقایقی از مباحث توسعه و نگرش اسلام و غرب به این مقوله سخن گفت و در ادامه نیز حجت الاسلام طاهری سخنرانی کرده و سخنان حجت الاسلام فضیلت نیز پایان بخش این برنامه بود.
حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکان این مجموعه افزود : قطعا یکی از کارهای بزرگی که هنوز بر زمین مانده است موضوع دفاع مقدس میباشد که الحمدالله دوستان ما در مجموعه هوران پیگیر آن هستند.
وی افزود:متاسفانه ما در زمینه دفاع مقدس از ابزارهای ارتباط جمعی و تبللیغات جذاب و اثرگذار بهره زیادی نبرده ایم .
طاهری اضافه نمود : البته نباید فراموش کنیم تلاش هایی در این زمینه در صداوسیما و یا تئاتر انجام شده ولی شاید به نسبت آنچه  واقعیتهای دفاع مقدس بوده هنوز خیلی از آن اتفاقات به نسل جدید ما انتقال داده نشده و متاسفانه حتی گاهی اوقات اطلاعات را ناقص و غیر واقعی و بصورت افسانه به اطلاع این نسل از انقلاب رساندیم که ممکن است آثار سوئی داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب نیز از فعالان دفاع مقدس گله مند بودند که چرا همه آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده ضبط نشده است و یا حداقل بصورت مکتوب جمع آوری نشده است و کماکان خاطرات زیادی از رزمندگان و خانواده های محترمشان در سینه ها حبس شده است و به اطلاع مردم نرسیده است.
حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد:با توجه به فعالیت این مجموعه توصیه میکنم دوستانی که تمایل به نوشتن در این زمینه دارند دور هم جمع شوند و این اتفاقی که در برهه ای از کشورمان به نام دفاع مقدس افتاده است را مکتوب نمایند و تا آنچه از یادگاران دفاع مقدس مکتوب شده باقی بماند و سپس با استفاده از شیوه های جذاب امروزی هم به نسل امروز و فردای ما منتقل و هم در اختیار جهانیان قرار دهند.
حجت الاسلام والسملمين  دكتر سيدعلي طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص سوالی مبنی بر تاسیس شرکت تعاونی نویسندگان برای حمایت از این قشر عنوان کرد: ببینید اگر در هر جای کشور چنین نمونه ای است اقدام کنید .

وی افزود: شماها شکل کار را درست کنید و  با اداره تعاون ارتباط بگیرید و ما هم با معاون وزیر صحبت کرده و کمک های لازم را خواهیم کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص سوال دیگری درباره اکران فیلم رستاخیز عنوان کرد: طی آخرین صحبتی که با آقای نوش آبادی معاون وزیر ارشاد داشتیم قرار است اصلاحات مورد نظر مراجع رفع شود و بعد از آن اکران شود.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

سفر وزير تعاون،كار و رفاه اجتماعي به استان گلستان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت ۴ هزار شهید استان گلستان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

 

بررسي مشكلات پارک علم و فناوری گلستان با حضور دكتر سيدعلي طاهری

حجت الاسلام والمسلمين دکتر سيدعلي طاهری و مهندس عيسي امامی، نمایندگان مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پارک علم و فناوری گلستان حضور یافتند. 
در این جلسه که در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری برگزار گردید، دکتر حسام رییس پارک علم و فناوری ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حضور نمایندگان گرگان و آق قلا در مجموعه پارک علم و فناوری گزارشی مختصر از عملکرد پارک و برنامه های در دست اجرا و همچنین مشکلات زیر ساختی موجود در پارک علم و فناوری ارائه نمودند و نهایتا راهکارهای حل مسائل پارک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
در ادامه نمایندگان گرگان و آق قلا نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط پارک علم و فناوری دیدگاههای خود را مطرح و قول مساعد دادند در رفع مشکلات موجود پارک علم و فناوری گلستان اقدامات اصولی و اساسی را انجام دهند. گفتنی است در این جلسه، مهندس محمد زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان نیز حضور داشت.

گزارش اقدامات تعطیلات مرداد نماینده گرگان

نظر شما