شناسهٔ خبر: 104980 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برگزاری نشست مشترک کمیسیون‌های آموزش و اصل ۹۰ با وزیر علوم درباره بورسیه‌ها

فیاضی43 سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از برگزاری نشست مشترک بین کمیسیون اصل ۹۰، کمیسیون آموزش و تحقیقات و وزیر علوم درباره پرونده بورسیه‌ها در هفته‌ آینده خبر داد.

به گزارش «نماینده» عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر علوم در هفته آینده برای بررسی و جمع‌بندی پرونده بورسیه‌ها خبر داد و اظهار داشت: کمیسیون آموزش در هفته‌های گذشته در نشستی با وزیر علوم پیگیر وضعیت پرونده بورسیه‌ها بود که به گفته وزیر علوم قرار شده این پرونده طی هفته‌های گذشته همچنان پیگیری و نتایج آن به کمیسیون آموزش اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیگیر پرونده بورسیه‌هاست، ادامه داد: پس از فرمایشات رهبری درباره بورسیه‌ها این کمیسیون برآورده شدن انتظارات رهبری را پیگیری می‌کند و ما در این جلسه به دنبال مشخص شدن وضعیت بورسیه‌ها و برخورد با متخلفین این پرونده هستیم.

فیاضی با اشاره به اینکه هنوز زمان دقیق روز این نشست مشخص نشده است، گفت: این نشست در هفته آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نشست اقدامات وزارت علوم درباره پرونده بورسیه‌ها و برخورد با متخلفانی که این پرونده را خلاف واقع و به شکل نادرست جلوه دادند، پیگیری می‌شود و وضعیت نهایی بورسیه‌ها مورد سوال قرار خواهد گرفت زیرا برخی از دانشجویان بورسیه که حق‌شان ضایع شده است همچنان اعلام می‌کنند به نتیجه و حق قانونی خود نرسیده‌اند.

نظر شما